شهرکرد-مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان: بیش از ۸ میلیون ریال داروهای تجویز شده برای ساکنان این منطقه هزینه شده است.

بسیج جامعه پزشکی استان به مردم مناطق عشایری بره مرده و سرتنگ محمود خدمات رایگان ارائه می کنند

به گزارش قدس آنلاین، سید علی درخشان، از اعزام تیم های بهداشتی، درمانی، آموزشی و فرهنگی این سازمان به مناطق عشایری بره مرده و سرتنگ محمود.از توابع بخش ناغان شهرستان کیار خبر داد.
درخشان خاطر نشان ساخت: بسیج جامعه پزشکی مرکز بهداشت کیار  به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره)  در هجدهمین روز از خردادماه جاری نسبت به اعزام تیم های بهداشتی، درمانی و آموزشی فرهنگی به منظور ارائه خدمات رایگان به مردم منطقه مذکور اعزام و کما کان در این مناطق حضور دارند.
به گفته وی، طی این اعزام ۵۰ خانوار عشایر در خصوص بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو آموزش های چهره به چهره دریافت نمودند و تعداد ۶۵ نفر از بیماران توسط پزشک تیم ویزیت شدند.
درخشان، هزینه اقلام دارویی تجویز شده برای بیماران را بالغ بر هشت میلیون ریال اعلام کرد .
وی در خاتمه تأکید کرد:  تیم های اعزامی به مناطق محروم و کمتر برخوردار استان معمولاً شامل: پزشک، ‌پرستار، بهیار وکارشناسان مبارزه با بیماریها می باشند که ضمن ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و آموزش گروه هدف، خدمات مشاوره ای رایگان نیز جهت متقاضیان ارائه می نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.