ایلام-فرماندار ایلام از اختصاص بیش از ۲۳ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان ایلام خبر داد.

اختصاص بیش از ۲۳ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان ایلام / پروژه‌های عمرانی باید با مدیریت جهادی و درست انجام شوند

به گزارش قدس آنلاین، معروف بسطامی در جلسه برنامه‌ریزی شهرستان با تاکید بر اینکه باید با کار کارشناسی عدالت اعتباری برای همه دستگاه‌ها انجام شود،  اظهار کرد:امسال ۲۳ میلیارد و ۴۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان اعتبار در ۲۳ سرفصل و ۵۵ برنامه در بین ۱۶۶ پروژه توزیع‌شده که میزان اعتبار اختصاص‌یافته امسال نسبت به سال گذشته ۸۶ درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه اجرای طرح‌های عمرانی باید در سطح روستاها و شهرها به‌صورت جدی پیگیری و عملیاتی شود به‌طوری‌که نتیجه‌ آن برای مردم مشهود باشد، تصریح کرد: مدیران درباره‌ی طرح‌ ها و پروژها واقعیت‌ها را برای مردم بازگو کنند.

فرماندار ایلام با تأکید بر اینکه پروژه‌های عمرانی باید با مدیریت جهادی و درست انجام شوند و اگر این مهم محقق شود بااعتبار اندک می‌توان کارهای بزرگی انجام داد، گفت: در موضوع  سه درصد اعتبار نفت ۱۰۰ درصد آن اختصاص خواهد یافت.

بسطامی با اشاره به اینکه اعتبار هر پروژه‌ای بر اساس رشد و تکمیل آن اختصاص می‌یابد و هر جا مشخص شود اعتبار پروژه در حال انحراف است، بدون چشم‌پوشی اعتبار پروژه قطع می‌شود، خاطرنشان کرد: به‌صورت مستمر بر پروژه‌های در حال ساخت نظارت دقیق خواهد شد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.