مشهد- قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: تولید محصولات متنوع و باکیفیت، توسعه بازارهای داخلی و منطقه ای و ایجاد اشتغال از اولویت های آستان قدس رضوی در حوزه تولید محصولات غذایی است.

برنامه ریزی برای ایجاد اشتغال و توسعه بازار از اولویت های آستان قدس رضوی است

به گزارش قدس آنلاین، سید مرتضی بختیاری در حاشیه بازدید از کارخانه های قند چناران و فرآورده های لبنی رضوی اظهار داشت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده، مجموعه های صنعتی و تولیدی آستان قدس رضوی برای توسعه فعالیت ها و افزایش تولیدات خود، اقدامات گسترده ای را انجام داده اند.

وی تصریح کرد: همکاری و تعامل سازنده بین شرکتها و مجموعه های تولیدی مرتبط، انجام خریدهای یکپارچه برای کاهش هزینه های تولید، توسعه ارتباطات بین صنعت و دانشگاه و ایجاد بستر برای حضور و بهره مندی از ظرفیت و استعداد نخبگان و شرکتهای دانش بنیان از اهم موضوعاتی است که با جدیت در حال پیگیری است.

وی با اشاره به اعتماد مردم کشورمان و سایر کشورهای همسایه به برند رضوی، افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته برای افزایش سطح کمی، کیفی و تنوع محصولات اقدام خواهد شد.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی اذعان داشت: در مجموعه شرکتهای کشاورزی و تولید مواد غذایی، زنجیره تولید از مزرعه تا سفره وجود دارد اما برای کسب رضایت حداکثری مشتریان و علاقه مندان به محصولات آستان قدس، نیازمند اجرای اقداماتی اساسی و بنیادی هستیم.

وی گفت: در حال حاضر روزانه ١٤٥ تن شیر در مجموعه های دامپروری آستان قدس رضوی تولید می شود و بنا داریم تا با تکمیل کردن فرآیند تولید و توزیع محصولات لبنی برای جوانان عزیز کشورمان اشتغال مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.