مشهد- دبیر اجرایی دهمین جشنواره بین المللی انتخاب کتاب سال رضوی گفت: بیش از ۷ هزار ایمیل فراخوان دهمین جشنواره بین‌المللی انتخاب کتاب سال رضوی به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی به شخصیت های فرهنگی و سازمان‌ها، مراکز علمی، فرهنگی، پژوهشی و اماکن اسلامی در داخل و خارج کشور ارسال شد.

۷۰۰۰ شخصیت علمی و فرهنگی جهان اسلام به جشنواره بین المللی کتاب سال رضوی فراخوان شدند

به گزارش قدس آنلاین، مهدی قیصری نیک اعلام کرد: فراخوان دهمین جشنواره بین المللی انتخاب کتاب سال رضوی به زبان فارسی، انگلیسی و عربی  توسط معاونت تبلیغات وارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی برای بیش از ۷ هزار مشترک ایمیلی آستان قدس رضوی ارسال کرد.

دبیر اجرایی دهمین جشنواره بین المللی انتخاب کتاب سال رضوی بیان کرد: اطلاع رسانی گسترده هم در فضای مجازی و هم در رسانه های دیداری و شنیداری خبرگزاری ها و نشریات مکتوب موجب شده است که تاکنون حدود۳۰۰ اثر علمی و فرهنگی از نویسندگان و ناشران بزرگ جهان اسلام به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.

وی اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های علمی، هنری و پژوهشی مرتبط با سیره و ابعاد مختلف شخصیت امام رضا(ع)، شناسایی، تجلیل و حمایت از تولیدکنندگان آثار برتر فرهنگی و هنری در این زمینه و کمک به انتشار گسترده آن‌ها  را از اهداف برگزاری دهمین جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی عنوان کرد و اظهار داشت: دهمین جشنواره بین‌المللی انتخاب کتاب سال رضوی در بخش‌های کتاب برتر، کتاب دیجیتال برتر، پایان‌نامه برتر، ناشر برتر و حمایت از آثار رضوی با موضوع امام رضا(ع) و خاندان آن حضرت، برگزار می شود.

قیصری نیک اضافه کرد: نویسندگان، فعالان حوزه فرهنگ رضوی و ناشران می توانند تا ۳۱ خردادماه سال جاری آثار خود را به دبیرخانه جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی ارسال کنند، مراسم اختتامیه جشنواره نیز همزمان با دهه کرامت، در سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی برگزار می شود.  

گفتنی است که نویسندگان، ناشران و فعالان حوزه فرهنگ رضوی، می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات این جشنواره به سایت جشنواره به نشانی http://library.aqr.ir/ketabsal مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.