۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴
کد خبر: 539276

امروز در بازار ارز تهران یک دلار آمریکا با ۲۰ ریال افزایش قیمت نسبت به دیروز ۳۷۳۲ تومان و یورو با ۱۰۰ ریال افزایش قیمت نسبت به دیروز ۴۲۴۸ تومان درج قیمت شد؛ در بازار طلا و سکه هم تغییر قیمت محسوسی وجود نداشت.

آخرین قیمت طلا و ارز / ثبات نسبی قیمت طلا

    به گزارش «قدس آنلاین»،  امروز در بازار تهران سکه طرح جدید با قیمت یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار تومان‌ و سکه طرح قدیم با قیمت‌ یک‌میلیون و ۱۷۴ هزار تومان بدون تغییر نسبت به دیروز، فروخته شد.

امروز نیم سکه ۶۳۵ هزار تومان فروخته شد و ربع سکه هم ۳۶۵ هزار تومان قیمت‌گذاری شد، دیروز نیم‌سکه ۶۳۳ هزار تومان و ربع سکه ‌۳۶۴ هزار تومان درج قیمت شد.

سکه گرمی هم امروز بدون تغییر قیمت نسبت به دیروز ‌۲۴۷ هزار تومان درج قیمت شد؛ ‌همچنین‌ هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار تهران ۱۱۳ هزار و ۸۲۸ تومان قیمت‌گذاری شد در حالی که دیروز ‌۱۱۴ هزار و ۲۰۹ تومان مورد معامله قرار گرفت.

قیمت اونس در بازار جهانی طلا امروز به ۱۲۶۲ دلار و ۵۰ سنت رسید در حالی که روز گذشته در آخرین نرخ معاملاتی‌ به ۱۲۶۶ دلار و ۱۰ سنت رسید.

در بازار ارز، امروز یک دلار آمریکا ۳۷۳۲ ‌تومان و یورو ۴۲۴۸ تومان درج قیمت شد، دیروز دلار ۳۷۳۰ تومان و یورو ۴۲۳۸ تومان قیمت‌گذاری شد.

همچنین امروز پوند انگلیس با نرخ ۴۸۴۴ تومان و درهم امارات با نرخ ۱۰۱۹ تومان عرضه شد در حالی که دیروز به ترتیب با نرخ‌های ‌۴۸۴۲ تومان و ‌۱۰۲۰ تومان معامله شد.

انواع ارز و طلا قیمت
سکه طرح جدید یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار تومان‌
سکه طرح قدیم یک‌میلیون و ۱۷۴ هزار تومان
نیم سکه ۶۳۵ هزار تومان
ربع سکه ۳۶۵ هزار تومان
سکه گرمی ۲۴۷ هزار تومان
هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۱۳ هزار و ۸۲۸ تومان 
اونس جهانی طلا ۱۲۶۲ دلار و ۵۰ سنت
دلار ۳۷۳۲ ‌تومان
یورو ۴۲۴۸ تومان
پوند ۴۸۴۴ تومان
درهم امارات ۱۰۱۹ تومان
منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.