اسطوره فوتبال دنیا اعلام کرد که تا الان پیشنهادی برای بازی در ایران نداشته است.

فالکائو: از ایران پیشنهادی برای بازی نداشتم/ استایل حسین طیبی را دوست دارم

به گزارش قدس آنلاین، آلساندرو روسا ویرا ملقب به فالکائو بهترین فوتسالیست حال حاضر دنیا که ۷ گل برای رسیدن به رکورد وحید شمسایی و کسب عنوان بهترین گلزن جهان فاصله داشت، در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد خداحافظی اش و فوتسال ایران اظهار نظر کرد. متن کامل این مصاحبه را در ادامه می خوانید:

چه اتفاقی افتاد که تصمیم گرفتید قبل از کسب عنوان آقای گلی جهان که فاصله زیادی برای رسیدن به این مهم را نداشتید از تیم ملی برزیل خداحافظی کنید؟

در واقع این خداحافظی من کوتاه مدت است. تصمیم دارم در آینده در موقعیتی مناسب، بیرون از زمین به تیم ملی کشورم کمک کنم که احساس می کنم در این صورت برای کشورم مفیدتر خواهم بود.

 با نرسیدن به رکورد وحید شمسایی، می توان این تصور را کرد که در رسیدن به هدفتان ناکام بودید؟

در باور من این اعداد و ارقام هستند که نشان می دهند حضور من در تیم ملی برزیل تاریخی است و عناوین و موفقیت های زیادی را کسب کرده ام. بنابراین تصمیم به خداحافظی گرفتم و می خواهم در موقعیت مناسب، مدیریت تیم ملی برزیل را بر عهده بگیرم.

نظرتان در مورد فوتسال ایران؟

 من فوتسال ایران را دوست دارم و در چند سال گذشته شاهد پیشرفت فوتسال ایران هستیم. از اینکه ایران جزو بهترین تیم های دنیاست و در جام جهانی هم توانست روی سکو قرار گیرد جای خوشحالی است.

اگر از تیم های ایرانی پیشنهاد بازی دریافت کنید، حاضر به حضور در ایران هستید؟

من هیچ وقت از تیم های ایرانی پیشنهاد نداشتم. الان نیز قصد ترک برزیل را ندارم و دوست دارم مثل گذشته که در برزیل بودم، بازهم در کشور خودم باشم.

وحید شمسایی گفته می خواهد برای بازی خداحافظی از شما دعوت کند تا به ایران بیایید.

 تاکنون از ایران برای حضور در بازی خداحافظی پیشنهاد ندارم ولی اخیراً برای شرکت در دو بازی خداحافظی راهی لبنان و ایتالیا شده بودم. دوست دارم سفری به ایران داشته باشم و از نزدیک شاهد تغییرات فوتسال ایران باشم و اگر دعوتی انجام گیرد حتماً روی آن فکر خواهم کرد.

بازی کدام بازیکن ایرانی را می پسندید؟

من استایل بازی حسین طیبی را خیلی دوست دارم؛ او بازیکنی جسور و با کیفیت است که نقش پرنگی در میان سایر بازیکن های ایرانی دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.