شهرکرد-نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت:مهمترین خواسته حوزه انتخابیه شهرستان بروجن تامین آب شرب و سالم است که فکر می کنم حق قانونی و طبیعی مردم این شهرستان باشد.

پروژه انتقال آب بن -بروجن باید سریعتر عملیاتی و اجراء شود

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد ، خدیجه ربیعی فرادنبه عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری و برنامه توسعه استان با انتقاد شدید از استاندار ومدیران اجرائی در حوزه عملیات انتقال آب از شهرستان بن به بروجن خواستار تسریع در اجرائی و عملیاتی شدن این پروژه مهم و حیاتی در استان شد.

 ربیعی فردانبه تصریح کرد: طرح انتقال آب بن - بروجن یکی از مهم ترین و بزرگ ترین پروژه های استانی است که مسئولان مربوطه در این بخش باید کار خود را با جدیت و تلاش بیشتری دنبال کنند و هر چه سریعتر این پروژه مهم و حیاتی  را به بهره برداری برسانند.

رئیس مجمع نمایندگان استان با اظهار تاسف از عملکرد مدیران دولتی استان گفت: بنده تعجب می کنم از این همه بی تفاوتی و بی مسئولیتی مدیران استان که می بینند مردم شهرستان بروجن با مشکل کمبود شدید آب شرب مواجه هستند و روزانه بین ۴ تا ۵ ساعت با قطعی آب شرب روبر و هستند.

نماینده مردم شهرستان بروجن تاکید کرد: مهمترین خواسته حوزه انتخابیه شهرستان بروجن تامین آب شرب و سالم است که فکر می کنم حق قانونی و طبیعی مردم این شهرستان می باشد،فلذا از مسئولان ارشد دولتی خواهش می کنم این پروژه در اولویت اول و آخر مدیران استان باشد.

وی در ادامه گفت: با بهره‌برداری از پروژه انتقال آب بن - بروجن ۵۰۰هزار نفر از مردم شهرها و روستاهای در طول مسیر این پروژه از آب شرب برخوردار خواهند شد.

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی در خاتمه خواستار تلاش و جدیت مدیران دستگاه های اجرایی برای تحقق انتقال آب از بن به بروجن شد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.