اصفهان- امام‌جمعه موقت اصفهان با اشاره به سخنان رهبر انقلاب پیرامون آتش به اختیار بودن نیروهای فرهنگی خاطرنشان کرد: آنچه که مقام معظم رهبری فرمودند این بود که خود وارد عمل شوید و موعظه کنید و این به معنی هرج و مرج نیست.

معنای آتش به اختیار بودن نیروهای فرهنگی هرج و مرج نیست

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت علی (ع) اظهار کرد: اولین وصیت امام علی (ع) به حسنین توصیه به تقوای الهی بود و اینکه وابسته به دنیا نشوید اگر چه دنیا به شما رو بکند و هیچ‌گاه غصه و غم مواهب از دست رفته دنیا را نخورید که دنیا ارزش ندارد و زبانتان به باطل نگردد و هدفتان رضای خداوند و پاداش الهی باشد.

وی افزود: هنوز بشر نتوانسته ارزش‌های امام علی (ع) را بشناسد و در ایشان شجاعت در حد اعلی و عواطف هم در حد اعلی است که از نظر روانشناسان کنونی معارض است.

امام‌جمعه موقت اصفهان ادامه داد: امیرالمؤمنین (ع) خیبر را فتح کرد و در خندق پیروز شدند و شمشیری که امام علی در خندق است از عبادت جن و انس افضل است.

میردامادی عنوان کرد: دنیا آمدن امام علی (ع) معجزه بود و در خانه خدا به دنیا آمد و در خانه خداوند شهید شد؛ هیچ‌کس نتوانست ایشان را از مسیر حق دور کند.

وی ادامه داد: بزرگ‌ترین شخصیت کسی است که خود را خادم مردم بداند؛ امام علی (ع) به همه مسؤولان آن زمان گفتند اگر حکومت امام کهکشان‌ها را به من واگذار کنند برای اینکه یک لحظه حقی را ضایع کنم و بخواهم پوست جو را از دهان مورچه بیرون بیاورم والله این کار را نخواهم کرد.

امام‌جمعه موقت اصفهان در خطبه دوم نماز جمعه اصفهان بیان کرد: رمز همه رستگاری‌ها ترس از خداوند است، واجبات الهی را انجام دهیم دنیا تمام می‌شود اما قیامت همیشگی است.

میردامادی تصریح کرد: دهه شصت دهه مهم و بسیار حساس بود که آن روز مورد تهاجم قرار گرفته است و دهه خشن‌ترین تروریسم است.

وی با اشاره به سند ۲۰۳۰ بیان کرد: سیاه باد روی کسانی که در کانال‌های مجازی همه را مورد تهاجم قرار دادند و خطبه‌های دو هفته پیش بنده را گرفتند و گفتند بنده دروغ‌گو هستم، همین سندی که آن‌ها می‌گفتند دروغ است چند روز پیش با تصمیم شورای عالی انقلاب فرهنگی منحل شد.

امام‌جمعه موقت اصفهان تاکید کرد: این روزها اسرائیل عنوان کرده که با هواپیماهای خود می‌توانیم به ایران حمله کنیم اما کور خوانده‌اند، ما نفس خلبانان اسرائیلی را حس می‌کنیم، ما زانو در مقابل خداوند می‌زنیم و زیر زانوها پرچم اسرائیل است؛ با گرگ نباید سازش کرد.

میردامادی ادامه داد: یکی از مفتی‌های وهابی سعودی گفته روزه قطری‌ها تا زمانی که عربستان از آن‌ها راضی نباشد قبول نیست، عجب دنیایی است و چه مرتجعین بی‌شعوری در دنیا حضور دارند و لازم است بدانند ما از مرگ نمی‌ترسیم ما در نماز جمعه هستیم و تا نابودی کامل مزدوران شما از پای نخواهیم نشست.

وی اضافه کرد: یک هزار و ۴۰۰ سال پیش امام درس‌های امروزی و موفقیت را به ما گفته است و پیغمبر فرموده‌اند زمانی که دشمن شما را محاصره کرد بر شما مطالعه قرآن لازم است.

امام‌جمعه موقت اصفهان عنوان کرد: در قرآن آمده است دشمنان اسلام را دوست خود حساب نکنید و دوست دارند همیشه در رنج باشید؛ هر روز تهدیدها و جنایت‌ها را داریم اما آنچه که در دل کینه‌توز این‌ها است بالاتر است شما دوست دارید با آن‌ها دوست شوید اما آن‌ها دوست ندارند و در توطئه‌های شبانه و روزانه علیه شما هستند.

میردامادی بیان کرد: می‌گویند چرا سپاه قهرمان و نیروی انتظامی فداکار دارید باید از نیروی انتظامی جان بر کفانی که حق اسلام و انقلاب را ادا کردند تشکر کنم.

وی در ادامه  با اشاره به سخنان رهبر انقلاب پیرامون آتش به اختیار بودن نیروهای فرهنگی خاطرنشان کرد: آنچه که مقام معظم رهبری فرمودند این بود که خود وارد عمل شوید و نصیحت و موعظه کنید و این به معنی هرج و مرج نیست.

وی خطاب به منتخبان مردم در شورای اسلامی شهر نیز تاکید کرد: منتخبان شورای شهر مراقب باشند مردم رأی به شما ندادند به دین و رهبر و انقلاب رأی داده‌اند و نکند حزب بازی سیاسی باعث شوند خوبان ارزشمند را به خاطر اینکه در حزب شما نیستند کنار بگذارید.

امام‌جمعه موقت اصفهان اضافه کرد: مقام معظم رهبری فرمودند آن جایی که فرماندهان ارتباطشان قطع می‌شود آنجا افسران آتش به اختیار هستند اما کانال‌های مجازی تخریب کردند و گفتند آیت‌الله طباطبایی نژاد چند هفته پیش گفته است به صورت دختران تیز آب بپاشید، غلط کردند، از خداوند و کیفر قیامت بترسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.