رشتخوار _امام جمعه رشتخوار گفت:در حاشیه شهر ها بیش از ۱۱ تا ۱۶ میلیون روستایی زندگی می کنند که توجه دولت به ایجاد اشتغال ت می تواند این قشر حاشیه نشین را راهی روستاها که محل تولید و تلاش است کند.

توجه به معیشت و اشتغال روستاییان می تواند حاشیه نشینی را زمین گیر کند

به گزارش قدس آنلاین ؛حجت ا لاسلام مهدی بهره مند در خطبه های نماز جمعه در مصلی علی ابن ابی طالب( ع)  رشتخوار با عرض تسلیت شهادت امیر المنین(ع) و استفاده مومنین از برکات باقی مانده لیالی قدر بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد و گفت:حضور در راهپیمایی روز قدس حضور ملت ایران در مقابله با ظلم ها و زور گویی های مستکبران وقدرتهای  دنیاست.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه ملت ایران در برابر زور گویی ها کوتاه نمی آیند اظهار داشت:مردم ایران  یک ملت زنده و انقلابی است و در برابر دشمنان نظام هیچ هراسی ندارد.

امام جمعه رشتخوار با ذکر این که مردم ایران همواره در برابر دشمنان و منافقین آتش به اختیار است اظهار داشت:مردم همواره با شناخت صحیح از دشمن در مسیر انقلاب گام بر می دارد.

حجت ا لاسلام بهره مند با اشاره به دیداری مقام معظم رهبری با شعرای انقلابی و معاصر اظهار داشت:از آنجا که شعر یک سند ملی است باید اثر گذار باشد که می طلبد مسئولان با تدبین سیاست گذاری مناسب برای این امر تلاش کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.