تبریز- امام جمعه تبریز با اشاره به مشکل آمریکایی‌ها با اصل نظام اسلامی، گفت: مسایلی که آمریکایی‌ها مطرح می‌کنند بهانه‌ای برای هدف قرار دادن اصل نظام و انقلاب است، لذا مسئولین‌مان نباید فریب آن‌ها را بخورند.

مسئولان نظام نباید فریب آمریکایی‌ها را بخورند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از تبریز، حجت‌الاسلام محمدعلی آل‌هاشم در خطبه‌های امروز نماز جمعه تبریز به مشکلات اقتصادی و بیکاری تعداد زیادی از جوانان اشاره کرد و ابراز داشت: از دولت منتخب تقاضا دارم حل مسایل اقتصادی را در اولویت اول خود قرار دهد و با عمل به فرمایشات رهبر انقلاب و مفاد اقتصاد مقاومتی، اشتغال‌زایی کند.

وی انتخابات ریاست‌جمهوری را برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان ساخت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند ملت با بصیرت ایران دست به کار بزرگی زدند و در اقدامی مشترک فارغ از اینکه به چه کسی رأی داده‌اند قدرت نظام را نمایان کردند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه رأی 41 میلیون نفر به نظام اسلامی دستاورد بزرگی است، تصریح کرد: مردم را نباید در مقابل یکدیگر قرار داد و دو قطبی ایجاد کرد، این امری ناخوشایند است و دشمنان نیز همین را می‌خواهند.

وی به شهادت 4 تن از اعضاء حزب موتلفه به دست رژیم ملعون شاهنشاهی اشاره کرد و یادآور شد: مبارزان طاغوت مظلومانه اما با لبخند تیر باران شدند و ایران اسلامی هیچ‌گاه مجاهدت‌های آنان را فراموش نمی‌کند، اکنون نیز می‌بینیم که راه آنان در این حزب ادامه می‌یابد.

امام جمعه تبریز در بخشی از سخنان خود از اقدامات شبانه‌روزی جهاد سازندگی در دوران جنگ تحمیلی و عرصه‌ی فعلی قدردانی کرد و با اشاره به سالروز شهادت چمران، او را فردی فداکار و خنثی‌ کننده‌ی توطئه‌ها نامید.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب در سخنرانی اخیرشان از تلاش‌های دیپلمات‌ها قدردانی و به آنان ارج نهادند، عنوان کرد: رهبری برجام را با شرایط خاصی پذیرفته بودند و در دولت جدید باید برای تحقق و حراست از آن شرایط اقدام شود و شاهد تکرار اشتباهات گذشته نباشیم.

حجت‌الاسلام آل هاشم با اشاره به مشکل آمریکایی‌ها با اصل نظام اسلامی، متذکر شد: مسایلی که آمریکایی‌ها مطرح می‌کنند بهانه‌ای برای هدف قرار دادن اصل نظام و انقلاب است، لذا مسئولین‌مان نباید فریب آن‌ها را بخورند.

وی از مردم خواست حق‌الناس را جدی بگیرند و چنانچه امانات و سفارشات سایرین بر عهده آن‌هاست، در وصیت‌هایشان این موارد را ذکر کنند.

امام جمعه تبریز در پایان سخنان خود خواستار دستگیری از نیازمندان و حفظ روحیه‌ی مبارزه با ستمگران شد و بر قرآنی شدن فضای مدارس و خیابان‌ها تاکید کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.