بجستان_ امام جمعه بجستان با سفارش به مسئولان گفت: توصیه های رهبر از جمله سخن زیبای ایشان مبنی بر اینکه غفلت از یاد خدا سر چشمه همه کاستی ها است را باید به کار برده و اجرا نمایند تا بتوانند مدیری لایق باشند.

غفلت از یاد خدا سر چشمه همه کاستی ها است

به گزارش قدس انلاین، حسین وحیدی امام جمعه بجستان در خطبه های نماز جمعه امروز با اشاره به شهادت حضرت علی(ع) و رشادت و فدا کاری های ایشان گفت: بیش از ۷۰ صفت بارز ایشان را که در هیچ یک از مردم نبوده برترین بودن حضرت را می رساند و این قدرت رهبری یک جامعه دینی الهی استکه که مسئولین ما باید آن را مطالعه به کار ببرند.

حسین وحیدی ضمن بیان فرازهایی از سخنان رهبری همه مسئولین را به توجه و بکار گیری سخنان ایشان توصیه کرد و افزود:غفلت از یاد خدا منشا همه کاستی ها است که باید هیچ مسئولی از آن غافل نباشدو با توجه به اینکه دشمن وقیحانه با اصل نظام مخالف است و امریکا تحریمها را اخیرا چندین برابر کرده همه مسئولین باید کار کنند و مردم نیز همکاری لازم را داشته باشندو از دولت حمایت کنند و دولتی ها نیز بدانند که محرومین و مستضعفین چشم انتظارند.

وی همچنین اشاره رهبری به انقلابی گری و حفظ منافع ملی و هویت ملی را متذکر شده و از مردم خواست دوقطبی و دودستگی را کنار بگذارند و دوست و دشمن را شناخته و از همه ظرفیتهای داخلی استفاده کنند که کار و اشتغال ایجادشود و جوانان با امید به آینده وادار به کار شوند.  

امام جمعه بجستان حفظ روحیه نظامی گری رسیدگی به مناطق محروم و مقابله با قاچاق را کار های مهمی دانستهکه رهبر معظم انقلاب در سخنان اخیرشان به آن توصیه و مردم و مسئولان باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.