یزد- امام جمعه موقت یزد گفت: اصل ۵۷ قانون اساسی به صراحت بیان می‌کند که همه قوا در عین استقلال در اجرای وظایف، زیر نظر ولایت فقیه باید انجام وظیفه کنند.

تمامی قوا باید زیر نظر ولایت فقیه انجام وظیفه کنند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آیت الله سیدمحمدرضا مدرسی در خطبه‌های نماز جمعه شهادت حضرت علی(ع) را تسلیت گفت و اظهار داشت: امام علی (ع) نمونه بارز از صبر در برابر دشمنان دین و مکتب ناب محمدی است.

امام جمعه موقت یزد گفت: روسای سه قوه و زیر مجموعه‌های آن ها باید طبق قانون نسبت به وظایف خود عمل کنند و این را بدانند هر کس که کوچکترین اقدامی بر خلاف قانون انجام دهند به نظام انقلاب اسلامی خیانت کرده است.

سید محمد رضا مدرسی افزود: وظیفه شناسی و اتحاد مهمترین رسالت مسئولان و دست‌اندرکاران است و معیار و مرکز اتحاد در نظام اسلامی، مقام معظم رهبری است.

وی گفت: اساس انقلاب اسلامی بر مبنای ولایت فقیه است و اصل ۵۷ قانون اساسی به صراحت بیان می‌کند که همه قوا در عین استقلال در اجرای وظایف، زیر نظر ولایت فقیه باید انجام وظیفه کنند.

امام جمعه موقت یزد اظهار داشت: منتخبین مردم در مجلس شورای اسلامی، خبرگان رهبری و نهاد ریاست جمهوری باید بدانند که مردم آن‌ها را طبق قانون انتخاب کردند تا دقیقاً طبق قانون عمل کرده و کشور را رو به جلو پیش ببرند.

مدرسی گفت: طبق قانون همه قوانین قبل از اجرا باید به تصویب و تأیید مقام معظم رهبری برسند.

امام جمعه موقت یزد اظهار داشت : دفاع از اسلام و قرآن وظیفه مسلمانان است و با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس باید صدای مظلومیت قدس شریف به گوش جهانیان برسد

مدرسی گفت: همه نیروهای استکبار و کفر دست به دست یکدیگر داده اند تا مساله قدس را از ذهن مسلمانان بزدایند.

امام جمعه موقف یزد در بخش دیگری از خطبه ها با گرامیداشت سالروز صدور فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی اظهار داشت: دشمنان به دنبال راه انداختن جنگ فرهنگی هستند و در این بین برخی افراد در داخل کشور با داشتن سایت و روزنامه، دین را از سیاست جدا دانسته و در مسیر خواسته های دشمنان حرکت می کنند.

مدرسی گفت: روحانیان و واعظان باید با کنارگذاشتن برخی ملاحظه و محافظه کاری ها که با روح اسلام سازگاری ندارد، احکام اسلام را به طور دقیق و شفاف بیان و تفسیر کنند، تا جامعه آگاه شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.