در ادامه رقابت ‌های شمشیربازی قهرمانی آسیا در بخش اپه مردان، هر چهار نماینده ایران با شکست برابر رقبا از گردنه رقابت ها کنار رفتند.

حذف نمایندگان ایران/ شکست عاشوری مقابل قهرمان المپیک و جهان

به گزارش قدس آنلاین، در دومین روز از مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا، تیم ملی ایران با چهار شمشیرباز (محمدرضایی، طاهر عاشوری، محمداسماعیلی و محمد کیهانی) در بخش اپه مردان به رقابت با سایر تیم ها پرداخت.
در پایان طاهر عاشوری موفق به حضور در جمع ۱۶ شمشیر باز برتر شد.

در آغاز رقابت ها، محمداسماعیلی با پنج برد و یک باخت، طاهر عاشوری و محمد رضایی هر دو با چهار برد و دو باخت و محمد کیهانی با سه پیروزی و سه شکست در مرحله مقدماتی به جدول اصلی و حذفی مسابقات راه پیدا کردند.

در ادامه مسابقات محمد رضایی با پیروزی بر شمشیرباز قرقیزستان به مرحله یک سی و دوم نهایی صعود کرد. طاهر عاشوری نیز برابر نماینده سنگاپور به پیروزی رسید و راهی مرحله یک سی و دوم نهایی شد. محمد اسماعیلی هم مقابل شمشیرباز استرالیایی به پیروزی رسید رفت و به مرحله بعدی راه پیدا کرد اما محمد کیهانی با شکست مقابل شمشیر باز ازبکستان، از راه یابی به مرحله یک سی و دوم نهایی بازماند.

در مرحله یک سی و دوم نهایی، طاهر عاشوری مقابل حریف هنگ کنکی خود به پیروزی رسید و به مرحله یک شانزدهم راه پیدا کرد و بهترین نتیجه امروز تیم اپه مردان ایران را به خود اختصاص داد. محمد اسماعیلی و محمد رضایی هم با قبول شکست برابر حریفانی از قرقیزستان و قزاقستان از گردونه رقابت ها کنار رفتند.

طاهر عاشوری تنها نماینده ایران در مرحله یک شانزدهم نهایی به مصاف کی یونگ شمشیر باز قدرتمند کره دارنده مدال طلای المپیک و جهان، رفت و با شکست مقابل این شمشیرباز از صعود به مرحله یک هشتم نهایی بازماند.
مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا از ۲۵ تا ۳۰ خرداد به میزبانی کشور هنگ کنگ برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.