زاهدان- با دستور فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، اعتباری به مبلغ ۲میلیارد تومان برای رفع نیازمندی‌های منطقه سیستان اختصاص یافت.

سپاه از اقدامات اقتصادی و محرومیت‌زدایی در سیستان حمایت می کند

به گزارش قدس آنلاین، سردار معروفی فرمانده سپاه سلمان استان در سفر به سیستان پس از دیدار صمیمی و حضور در ضیافت افطاری با سران طوایف، ریش‌سفیدان و معتمدان شمال استان که به میزبانی قرارگاه شهید هراتی نیروی زمینی برگزار شد با اعضای بسیج مهندسین کشاورزی دیدار و درخواست‌ها و راهکارهای بهره‌گیری از ظرفیت‌های بالقوه مردمی در حوزه کشاورزی شمال استان را بررسی کرد.

در حاشیه این سفر هیات همراه وی به سرپرستی شهرام اسکندری معاون اقتصادی و مردم یاری قرارگاه قدس نیروی  زمینی سپاه در معیت سرهنگ پاسدار پرویز آبسالان فرمانده قرارگاه شهید هراتی نیروی زمینی، در بازدید از روستاهای محروم، نیازمندی های منطقه در حوزه زیرساخت های روستاها و افزایش توانمندی معیشتی مردم با اجرای طرح های اقتصادی را بررسی کردند.

در این بازدید با نظر  سردار معروفی فرمانده سپاه سلمان، اعتباری به مبلغ ۲میلیارد تومان برای رفع این نیازمندیها اختصاص یافت که می‌تواند اقداماتی نظیر ساخت و تعمیر منزل برای محرومان، ساخت گلخانه برای افراد بی بضاعت، ساخت مدرسه و کتابخانه، کمک به احیا و کشت اراضی کشاورزی مردم منطقه، راه اندازی واحدهای دامپروری و طیور و کارگاه های خیاطی و توزیع جهیزیه را اجرایی کند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.