ساری - معاون فنی و زیربنایی راه آهن گفت: ۴۳۰ کیلومتر از مسیر ریلی گرمسار – گرگان – اینچه برون با ۱و ۲ دهم میلیارد یورو و در مدت چهار سال و با همکاری روس ها برقی می‌شود.

۴۳۰ کیلومتر از مسیر ریلی شمال با همکاری روس ها برقی می شود

به گزارش قدس آنلاین، مازیار یزدانی صبح شنبه در بازدید از مسیر ریلی شمال در ساری از نهایی شدن قرارداد برقی سازی راه آهن گرمسار- گرگان – اینچه برون خبر داد و گفت: با انعقاد قرارداد بین طرفین امیدواریم مسائل اجرایی با سرعت بالا در دست اقدام قرار گیرد و مبلغ قرارداد برقی سازی راه‌آهن گرمسار-گرگان- اینچه برون به طول ۴۳۰ کیلومتر به ارزش  ۱و ۲ دهم میلیارد یورو و مدت آن چهار ساله است و منابع مالی آن به صورت فاینانس کم بهره از محل منابع روسی تأمین می‌شود.

یزدانی خاطرنشان کرد: به دنبال استفاده از روش‌های مکانیزه برای کاهش زمان عملیات اجرایی هستیم، این روش‌ها شامل برداشت اطلاعات و قرار گرفتن آن در دست مشاور و تدوین راه‌کارها از جانب آن‌ها می‌شود.

معاون فنی و زیربنایی راه‌آهن با بیان اینکه شرکت راه‌آهن رسالت‌های بزرگی در حوزه بار و مسافر دارد، تصریح کرد: معاونت فنی بزرگ‌ترین پشتیبان شبکه ریلی کشور است، از این رو در راستای اتصال به مراکز بار هدف گذاری بزرگی صورت گرفته است که با ایجاد خطوط فرعی راه‌آهن می‌تواند به این مراکز متصل شود.

وی ادامه داد: همچنین کاهش تصادفات در جاده‌ها و مصرف سوخت قرار است با استفاده از حمل‌ونقل ریلی کاهش یابد و از طرفی نوع زندگی در شهرها بر مبنای حمل‌ونقل ریلی تغییر کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.