۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
کد خبر: 539548

قم- کودک هشت ساله قمی که در یکی از استخرهای این شهرستان در حین آموزش شنا غرق شد و به کما فرو رفت بعد از گذشت چهار روز در بیمارستان جان به جان تسلیم کرد.

آموزش شنا جان یک کودک در قم را گرفت

به گزارش قدس آنلاین، خبر مصدومیت پسر ۹ ساله قمی در اسفندماه و به کما رفتن وی هنوز از ذهن ها پاک نشده که این خبر شوک دیگری را به جامعه ورزش وارد کرد.

«محمدصادق مهریزی» کودک هشت ساله قمی که به هنگام آموزش شنا در یکی از استخرهای قم غرق شده بود، بعد از چهار روز بستری در بیمارستان روز جمعه جان خود را از دست داد.

نجفی، دایی این کودک خردسال با اشاره به اینکه والدین محمدصادق به علت شرایط روحی نمی‌توانند صحبتی داشته باشند، اظهار کرد: غفلت و بی‌توجهی ناجیان غریق این استخر سبب شد که پسر خواهر بنده در این استخر غرق شود.

وی اضافه کرد: اگر این استخر خصوصی است چرا اداره‌کل ورزش وجوانان استان و دیگر مسؤولان ورزش بر فعالیت‌های استخری که عموم مردم از آن استفاده می‌کنند، هیچ نظارتی ندارد؟

دایی این کودک خاطرنشان کرد: هر چند همان روز نخست که محمدصادق را به بیمارستان تامین اجتماعی امام رضا(ع) منتقل کردیم اعلام کردند که کار از کار گذشته است اما امیدواریم بودیم با انتقال او به بیمارستان خرمی به عنوان بیمارستان تخصصی کودکان قم بتوانیم برای او کاری انجام دهیم.

وی از عملکرد مسؤولان بیمارستان خرمی گلایه کرد و گفت: پزشکی که بیمارستان برای خواهرزاده بنده درنظر گرفت نتوانست به موقع خود را به محمدصادق برساند تا اینکه عصر امروز به ما اعلام کردند که او جان خود را از دست داده است.

دو حادثه به فاصله کمتر از یکسال

خبر مصدومیت پسر ۹ ساله قمی در اسفندماه و به کما رفتن وی هنوز از ذهن ها پاک نشده که خبر غرق شدن کودک ۸ ساله آن هم در کلاس آموزشی، شوک دیگری را به جامعه ورزش وارد کرد و با این تفاسیر دو حادثه بزرگ در کارنامه مسئولین جدید هییت های نجات غریق و شنا به ثبت رسید!

گفتنی است، این کودک ۸ ساله ۲۲ خردادماه در اولین جلسه کلاس آموزش شنا پس از ماندن ۵ دقیقه ای در زیر آب و متوجه نشدن مربی و غریق نجات از غرق شدن وی، به کما رفته و ۲۵ خردادماه جان خود را از دست می دهد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.