ساری- مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور گفت: با توجه مجوزهای شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران در راستای تنظیم بازار کالاهای اساسی، ۴۹۷ تن برنج و ۳۸۸ تن شکر را در قالب طرح «توزیع سبد کالای اساسی ضیافت» ماه مبارک رمضان و بر اساس مصوبه کمیته‌ ی تنظیم بازار، در استان فروخته شد.

 ۸۸۵ تن برنج و شکر برای تنظیم بازار مازندران توزیع شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت غله منطقه ۲، سید محمد جعفری اظهار کرد: قیمت شکر تحویلی به عاملین توزیع، به ازای هر کیلو ۲۵۲۰ تومان محاسبه شده و عاملین موظف هستند این کالا را حداکثر به قیمت هر کیلو ۲۸۵۵ تومان به مصرف کننده نهایی بفروشند.

وی با بیان اینکه قیمت فروش برنج ها به مباشرین توزیع شامل فروشگاههای زنجیره ای و تعاونیهای مصرف، درب انبارهای این شرکت به ازای هرکیلو گرم ۲۴۰۰ تومان است، افزود: قیمت فروش برنج برای مصرف کنندگان نهایی در فروشگاهها به ازای هر کیلو ۲۷۰۰ تومان تعیین شده است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ تصریح کرد: شکر سفید تصفیه شده‌ درجه یک با توجه به جمعیت استان، جهت مصارف خانوار در نظر گرفته شده است که از طریق عاملین توزیع بین مردم توزیع خواهد شد.

جعفری در خصوص چگونگی توزیع اقلام فوق یادآور شد: این کالاها با معرفی نامه کارگروه تنظیم بازار و با هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی استان و از طریق فروشگاههای بزرگ، زنجیره ای و تعاونی های مصرف در سطح استان توزیع خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.