۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳
کد خبر: 539590

حتی یک لامپ سوخته هم تا عوض نشود روی اعصاب است، چه رسد به کولری که در خردادماه گازش تمام بشود! به هودی که چشم هایش را خیلی وقت پیش از دست داده و کنترل تلویزیونی که نای کانال عوض کردن نداشته باشد!

قدس آنلاین - رقیه توسلی: چه برسد به ویدئویی که با منّت، فیلمش را عقب و جلو بکشد و درب های کابینتی که یکی پس از دیگری، دردِ لولا پیدا می کنند!

گاهی دلم می خواهد جایی باشد مثل اورژانسِ خانه، که شماره اش را بگیرم و آنها یکراست ده تا مرمت کار برایم بفرستند.

بیایند و در مهلتی مختصر، تعمیر کنند و بسازند و پولشان را بگیرند و والسلام...

اما گریزی نیست. انگار فاصله رویا تا واقعیت را همیشه باید لبخند زد. باید بلند شد و رفت پرده ها را پس زد تا شاید نور بهاری، افسردگی ها را کمتر کند. و صد البته خیال پردازی ها را.

بعد در حالیکه به دنبال راهی برای سر و سامان دادن فوری، دست و پا می زنی تازه یادت بیفتد از سیفون توالت و گلدان های بی گل روی بالکن، چیزی نگفته ای. از توری هایی که باید پشت درب و پنجره ها جا خوش کنند. از صندلی های غذاخوری که دانه به دانه تشکچه هایشان را از دست داده اند و چشم انتظار احیایند. از...

گاهی دلم می خواهد جایی باشد که اصلاً روزمره نباشد... همه چیز بی نقص و مرتب و بی حرص، سَر و سرّی پیدا کنند با ما... جایی که حواس، مدام پی موبایل و تلویزیون و تلفن و دیوار و شوفاژخانه نباشد... و زندگی حرف اول را بزند...

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.