نایب‌رئیس کمیسیون انرژی، برندسازی بنزین را دارای محاسن و معایبی خواند و اظهار داشت: ما در کمیسیون انرژی فعلاً نمی‌توانیم قضاوتی در این باره داشته باشیم و باید گمانه‌ها را مستند به بحث‌های کارشناسی کنیم.

کمیسیون انرژی فعلاً قضاوتی درباره برندسازی بنزین ندارد

به گزارش قدس آنلاین، علی ادیانی نماینده مردم قائم‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بحث برندسازی در بنزین حدود سه سال قبل در وزارت نفت مطرح شد و شرکت ملی پالایش و پخش مکلف شد این بحث را به صورت کارشناسی ارزیابی کند، گفت: شرکت مرتبط با آن یعنی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی این موضوع را کارشناسی کرد و با برگزاری جلسات متعدد، نهایتاً تصمیم بر این شد که مجموعه جایگاه‌های خصوصی بتوانند در قالب چند برند، به ارائه فراورده‌ها بپردازند.  

وی برندسازی به این شیوه در عرضه بنزین را دارای محاسن و معایبی خواند و اظهار داشت: ما در کمیسیون انرژی فعلاً نمی‌توانیم قضاوتی در این باره داشته باشیم و باید گمانه‌ها را مستند به بحث‌های کارشناسی کنیم.

ادیانی با تأکید بر اینکه مخالفین شیوه مذکور برندسازی، ادله قابل اعتنایی دارند، گفت: البته وزارت نفت نیز در بحث اجرای برندسازی در درون خود استدلال‌های محکم حاکمیتی و تجاری و خدماتی دارد و فعلاً این موضوع در کمیسیون انرژی در دست پیگیری است.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.