یزد- جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به طرح‌ها و تلاش‌های شبانه روزی کارکنان پلیس در طول سال و برقراری امنیت مطلوب بندگان صالح خداوند و روزه داران در این ایام گفت: امروز لباس پلیس، لباس یاری دین خداست .

امروز لباس پلیس، لباس یاری دین خداست

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام محمدهادی بهشتی پور در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی استان یزد ضمن تسلیت ایام شهادت مولای متقیان حضرت امیرالمومنین علی (ع) اظهار کرد: ماه مبارک رمضان، ماه عبادت و بندگی و یکی از راه های نزدیک شدن به درگاه الهی در این ایام دعا کردن است .

وی با اشاره به ایام سوگواری و شهادت امام اول شیعیان گفت: حضرت علی (ع) تجسم ارزش‌ های دینی است و عدالت ایشان باید سرمشق و الگوی حکومتی در دنیا قرار گیرد .

حجت الاسلام والمسلمین بهشتی پور با بیان این که ماه رمضان، ماه توفیق الهی است و شب های قدر نیز شب ارتباط انسان با خداست خاطرنشان کرد: شب های قدر فرصتی ارزنده از سوی خداوند متعال برای بهره برداری معنوی انسان است .

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در ادامه با اشاره به طرح‌ها و تلاش‌های شبانه روزی کارکنان پلیس در طول سال به ویژه برقراری امنیت مطلوب بندگان صالح خداوند و روزه داران در این ایام افزود: امروز لباس پلیس، لباس یاری دین خداست .

وی با اشاره به برخی سوء استفاده‌ها از لباس پلیس تصریح کرد: کارکنان پلیس، سربازان امام زمان (عج) هستند پس باید قدردان این نعمت بوده و مواظب باشیم تا این نعمت بزرگ از ما گرفته نشود .

این مقام مسئول برائت از دشمنان در این ایام و شب‌های قدر را بسیار مهم برشمرد و تأکید کرد: ما نباید امیدمان را از دست بدهیم بلکه باید یقین به استجابت دعا از سوی خدا داشته باشیم، آن وقت پیروز خواهیم شد و دشمنان اسلام نیز شکست خواهند خورد .

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در پایان توسل به پروردگار در این شب‌ها را سبب تقرب و نزدیکی به خداوند برشمرد و گفت: باید تلاش کنیم تا غفران الهی در این شب‌های بخشش، شامل حال ما شود.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.