اهواز- نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت نامناسب آب شرب خوزستان همه مردم و مسئولان را اذیت کرده است. ما انتظار داریم دولت و وزارت نیرو هرچه سریعتر برای رفع مشکل آب شرب روستایی استان خوزستان دست به‌کار شود.

مشکلات آب شرب خوزستان مردم را می آزارد

به گزارش قدس آنلاین، سیدراضی نوری اظهار داشت: خدمتی که استان خوزستان به کشور و نظام دارد هیچ استان دیگری ندارد، خوزستان مستحق بسیج عمومی و نگاه ملی و خدمتی مضاعف است که برای رفع مشکلات مردم خوزستان باید انجام شود.

وی گفت: استان خوزستان دارای ویژگی‌ها و ظرفیت‌های خاصی از قبیل منابع نفت و گاز، کشاورزی، صنعت توریسم و گردشگری، رودخانه‌های پرآب کارون، کرخه، دز، دسترسی به آب‌های آزاد وبین المللی، همجواری خوزستان با بازارهای مصرف جهانی است که این ظرفیت‌ها در کمتر استانی از کشور مشاهده می‌شود.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر کارگروه‌هایی فعال با تولید و اشتغال در این استان درگیر این مسائل شوند، می‌توانیم باهمت مسئولان این موضوع‌ها را تقویت و مشکلات را حل کنیم.

عضو مجمع نمایندگان خوزستان به مشکلات آب شرب این استان اشاره کرد و افزود: وضعیت نامناسب آب شرب خوزستان همه مردم و مسئولان استانی و شهرستانی را اذیت کرده است. ما انتظار داریم دولت و وزارت نیرو هرچه سریعتر برای رفع مشکل آب شرب روستایی استان خوزستان دست به‌کار شود.

نوری تصریح کرد: مردم و نمایندگان مجلس شورای اسلامی انتظار دارند که دولت و مسئولان باتوجه به ظرفیت‌های فراوان خوزستان برای رفع مشکلات اساسی این استان توجه خاصی صورت گیرد.

وی از عدم پرداخت مطالبات گندم‌کاران انتقاد کرد و افزود: هرچه سریعتر باید مطالبات گندم کاران پرداخت شود. به تأخیر افتادن مطالبات گندم کاران باعث نارضایتی کشاورزان زحمتکش گردیده است.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی یادآورشد: لذا با توجه به نامگذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری و در راستای عمل به معنویات معظم له و حمایت از تولید داخل در بخش کشاورزی و ایجاد انگیزه برای کشاورزان، لذا باید هرچه سریعتر نسبت به پرداخت مطالبات کشاورزان به هر طریق ممکن اقدام شود.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.