کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه گفت: بیش از هزار سال است که اهل سنت و شیعه در ایران همچون برادر و در آرامش بایکدیگر زندگی کرده‌اند و امروز نیز این وحدت وجود دارد که در روز جهانی قدس نمایش داده خواهد شد.

اهل سنت و شیعه در ایران در کمال آرامش با یکدیگر زندگی می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله مصطفی علما پیش از ظهر شنبه در نشست ستاد انتفاضه و قدس استان کرمانشاه گفت: این شعار که برگرفته از قرآن و احادیث می‌باشد چنان قدرتی دارد که همه مستضعفین جهان را متحد کند.

وی گفت: مولای متقیان حضرت علی(ع) فرموده است که همواره دشمن ظالم و یاور مظلوم باشید و امروز نیز وظیفه ماست که این دستور را در تمامی شؤونات زندگی فردی، اجتماعی و سیاسی اجرا کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه ضمن درخواست از مردم و مسئولین برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: هرچه این راهپیمایی گسترده‌تر و با عظمت در ایران و در جهان برگزار شود سبب ترس ظالمان دنیا نظیر رژیم صهیونیستی غاصب و امیدواری مظلومین است.

آیت الله علما افزود: یکی دیگر از پیام‌های مهم این راهپیمایی در ایران نمایش وحدت بین مردم با هر قوم و مذهبی است که خود باعث ناامیدی دشمنان از ضربه زدن به کشور ما خواهد شد.

امام جمعه کرمانشاه گفت: بیش از هزار سال است که اهل سنت و شیعه در ایران  همچون برادر و در آرامش بایکدیگر زندگی کرده اند و امروز نیز این وحدت وجود دارد که در روز جهانی قدس  نمایش داده خواهد شد.

در این نشست  که توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، در مورد برگزاری مراسم‌های روز جهانی قدس، نماز عید سعید فطر و بزرگداشت روز هفتم تیر نیز تصمیم گیری شد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.