شهرکرد-رئیس شورای تامین گفت: استان چهار محال و بختیاری بالاترین نرخ بیکاری را دارد و همین جا اعلام می کنم مدیران عامل بانک ها تمام قد برای تحقق اقتصاد مقاومتی وارد میدان شوند و الا با یک بحران بزرگ بیکاری در استان روبرو خواهیم بود.

شرمنده جوانان عزیز و خانواده ها هستم/امیدواریم با اصلاح نظام بانکی مشکلات جوانان رفع شود

قاسم سلیمانی ظهر شنبه در حاشیه نشست  شورای هماهنگی بانک‌های استان در گفتگو اختصاصی با قدس آنلاین ضمن گله مندی شدید از عملکرد بعضی از بانک ها گفت: بنده امیدوارم مدیران عامل بانک های استانی اقتصاد مقاومتی را جدی گرفته و مانند یک فریضه به این مهم توجه داشته باشند.

سلیمانی با انتقاد شدید از گزارش های رسیده از تعدادی بانک های عامل استان تصریح کرد :تا کنون با 2 بانک توسعه تعاون و صادرات برخورد جدی و شدید نموده و با هماهنگی مدیران کشوری مدیران عامل این 2 بانک را عزل و برکنار نموده ،اگر به همین روال عمل شود مجبوریم با تعداد بیشتری از بانک ها علیرغم میل باطنی برخورد قانونی و جدی بعمل آوریم.
رئیس شورای اداری استان ادامه داد: بانک ها سهم مهمی در رشد شکوفائی و اقتصاد کشور دارند و اگر به منویات رهبری عمل نمایند و اقتصاد مقاومتی سزرلوح امور قرار بگیرد تعداد زیادی از واخدهای تولیدی فعال و با ظرفیت حداکثری شروع بکار خواهند نمود.

سلیمانی بابیان اینکه: واقعا" شرمنده مردم خوب استان هستیم که نتوانسته ایم  در ایجاد اشتغال به آمارهای خوبی دسترسی پیدا کنیم و امروز بنده به عنوان نماینده عالی دولت شرمنده جوانان عزیز و مردم خوب استان چهار محال و بختیاری هستم.

 رئیس شورای تامین استان در ادامه تاکید کرد:  اگر زیرساخت‌های روستایی تقویت شده و در روستاها اشتغال پایدار ایجاد شود منجر به بالا رفتن کمی و کیفی شاخص‌های توسعه‌ای در بخش‌های مختلف می‌شود، اما حیف و صد حیف که در مواردی شامل مشکلات عدیده و مختلف در نظام بانکی کشور هستیم، که امید می رود با دستور ریاست جمهوری و هماهنگی تیم اقتصادی دولت این مشکلات در اسرع وقت برطرف شود.

 قاسم سلیمانی با اشاره به اینکه بانک‌های عامل چهارمحال و بختیاری نقش تعیین کننده در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی داشته تا جایی که سهمیه استان در زمینه اقتصاد مقاومتی 4 هزار و 300 میلیارد ریال بود که موفق به جذب 5 هزار و 300 میلیارد ریال شدیم، که انتظار می رود با جذب این بودجه تحول عظیمی در امر ایجاد اشتغال بوجود آید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.