قزوین- مدیرعامل کانون جهادگران کشور گفت: با اجرای طرح های مدل توسعه پایدار کشاورزی در بلند مدت قادریم ۱۰ میلیون شغل در عرصه های کشاورزی ایجاد کنیم.

بخش کشاورزی ظرفیت ایجاد ۱۰ میلیون شغل را دارد

به گزارش قدس آنلاین، محمدتقی امانپور در همایش کشاورزی عرصه تولید، کسب و کار، بستر سلامت و امنیت غذایی که روز شنبه در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی قزوین برگزار شد اظهارداشت: اگر بخواهیم تحول و تغییری در عرصه جهاد کشاورزی ایجاد شود ابتدا باید در خودمان تغییر ایجاد کنیم و سپس انتظار تحول در محیط را داشته باشیم.

وی بیان کرد: برای رسیدن به موفقیت و تحول در عرصه تولید باید تلاش جهادگران با پشتوانه علمی باشد و اگر فعالیتها دانش محور شود به نتیجه می رسیم.

مدیرعامل کانون جهادگران کشور یادآورشد: در مسیر توسعه پایدار باید اولویت ها را مشخص کنیم و بتوانیم با برنامه ریزی مدون و حرکت دانش محور برای رسیدن به هدف تلاش کنیم.

امانپور یادآورشد: در شرایط کنونی بدون مدیریت جهادی قادر نیستیم در بخش کشاورزی تحولی ایجاد کرده و با رقبای خود بخوبی رقابت کنیم.

وی اضافه کرد: باید دل نوشته های جدیدی را تدوین کنیم تا ما را به تعالی برساند و در این راه به کمک همه متخصصان با تجربه و کشاورزان نیازمندیم.

مدل توسعه پایدار کشاورزی را عملیاتی می کنیم

امانپور تصریح کرد: با عملیاتی کردن مدل توسعه پایدار کشاورزی قادریم به اشتغال و تولید کشور کمک کنیم.

مدیرعامل کانون جهادگران کشور یادآورشد: باید پیگیر اجرای مدل توسعه پایدار کشاورزی باشیم و با اتکا به پروژه های تحقیقاتی در موفقیت طرح ها تاثیرگذار باشیم.

کشاورزی کشور ظرفیت ایجاد ۱۰ میلیون شغل را دارد

وی تصریح کرد: دربخش کشاورزی با اجرای طرح های مختلف می توانیم ۱۰ میلیون شغل را در یک پروسه ۲۵ ساله ایجاد کنیم و باید برای این کار بسترسازی شود.

امانپور گفت: فعالیت ۱۵۰ موسسه پژوهشی با استفاده از ۱۵ هزار متخصص در بخش کشاورزی سرمایه ارزشمندی است که می تواند در توسعه پایدار نقش موثری ایفا کند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.