قم- مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه ذات آمریکا قلدری، جنایت، خیانت و غارتگری است، گفت: همه دیدیم چگونه سنا برجام را نقض می‌کند آنان برای هیچ کشوری حقوقی قائل نیستند، ما از مسئولان به جد می‌خواهیم سکوت نکنند، اقدام متقابل انجام دهند تا عزت کشور حفظ شود.

 ذات آمریکا قلدری، جنایت، خیانت و غارتگری است/ مسئولان در مقابل نقض برجام از سوی سنا اقدام متقابل انجام دهند

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی در دیدار تعدادی از بسیجیان، هوشیاری در مقابل توطئه‌های دشمن را ضروری دانست و اظهار داشت: کسانی که سخن اختلاف انگیز بزنند جامعه را دوقطبی کنند و کشور را از وحدت که از ضروریات جامعه امروز ما است دور کنند، بی‌تردید در حال خیانت هستند. این کشور ولی‌فقیه دارد و این حکومت با نظام که در رأس آن ولی‌فقیه ذکر شده با رأی 98 درصدی مردم قبول‌شده است.

استاد برجسته حوزه علمیه افزود: عده‌ای در سخنرانی‌ها مکرر از امام و ولی‌فقیه صحبت می‌کنند، ولی در عمل خلاف فرمایش ایشان انجام می‌دهند اگر معنای ولی‌فقیه را نمی‌دانید حداقل به درس‌های ولایت‌فقیه امام راحل مراجعه کنید تا بفهمید ولی‌فقیه چیست و چه اختیاراتی دارد.

وی ادامه داد: در جامعه وحدت عملی می‌خواهیم، عملاً پشت سر ولی‌فقیه باشیم نه‌فقط در سخنرانی یک جلسه بگوییم در جای دیگری سخنرانی خلاف آن را داشته باشیم و جامعه را به اختلاف ببریم.

آیت‌الله نوری همدانی بابیان اینکه هرکسی به هر بهانه‌ای بخواهد نظام را تضعیف و خون شهدا را پایمال کند و امنیت ما را خدشه‌دار کند، مردم سکوت نخواهند کرد، گفت: مردم باکسی عهد و پیمان نبسته‌اند، اگر کسی بخواهد ارزش‌های اسلامی و انقلابی آنان را زیرسؤال ببرد، تحمل نمی‌کنند؛ پس به‌جای طرح مسائل اختلاف‌انگیز همه حول محور رهبری وحدت داشته باشیم و انقلاب را با تمام شاخص‌ها و آرمان‌های آن حفظ کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تولید و اشتغال را برای معیشت مردم و کار جوانان جدی بگیریم و کشور مقتدر ایران را باعزت و سربلندی حفظ کنیم، نگاه به خارج از کشور نداشته باشیم.

مرجع تقلید شیعیان تأکید کرد: نباید دل‌خوش به آمریکا باشیم، آمریکا ذاتش قلدری و جنایت و خیانت و غارتگری است و همه دیدیم چگونه سنا برجام را نقض می‌کند آنان برای هیچ کشوری حقوقی قائل نیستند. ما از مسئولان به جد می‌خواهیم سکوت نکنند، اقدام متقابل انجام دهند تا عزت کشور حفظ شود.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.