خبرهای ویژه و حاشیه های دنیای سیاست را در بسته خبری روزانه قدس- در این جا- بخوانید.

وصیت نامه متفاوت شهید وزارت اطلاعات

کاسپین/ شهید مدافع امنیت- شهید حسن عشوری- که در درگیری با تکفیری ها به شهادت رسید در وصیت نامه اش نوشته: به هیچ وجه تا زمان پیدا شدن قبر مطهر حضرت زهرا(س) برای من سنگ قبری تهیه نکنید.

استثنا؛ ادوات نظامی ایران

جام نیوز/ وبسایت عیون الخلیج ادعا کرد: امیر قطر دستور داده هر گونه شناور که در آب های سرزمینی قطر وارد می شوند هدف قرار گیرند، به استثنای ادوات نظامی ایران.

توزیع کارت ورود به بهشت

شفقنا/ یک منبع امنیتی به سومریه نیوز گفت:  داعش در میان عناصر خود «کارت ورود به بهشت» توزیع کرده و دستیابی به حوری بهشتی را در صورت کشته شدن وعده داده است.

میوه‌ و سبزی ایرانی در دوحه

فرارو/ روزنامه قطری الریاح می نویسد: در بازار دوحه هر کیلو گوجه‌فرنگی ایرانی ۵ هزار، خیار ۴۵۰۰ و هندوانه ۱۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

چشم طمع هندی ها به "فرزاد. ب"

تسنیم/ به گزارش ایندیا تایمز، وزیر نفت هند با ادعای کمک به ایران در شرایط سخت تحریم گفت: انتظار داریم تهران با واگذاری حق توسعه میدان گازی فرزاد ب به شرکت هندی او ان جی سی، جبران کند.

سلاح خطرناک قطر

برنا/ خبرگزاری بلومبرگ با اشاره به ابزارهایی که قطر در دست دارد، نوشت: شاید قطر صادرات گاز به امارات را قطع کند.

دوستان پروازی

تسنیم/ به گزارش یورونیوز، اکبر البکر- مدیر اجرایی قطر ایرویز- به شبکه الجزیره گفت: پس از بسته شدن مسیر هوایی عربستان، امارات و بحرین به روی قطر، هواپیمایی کشورش دوستانی مانند ایران، ترکیه و عمان در منطقه دارد.

استالین از چشم پوتین

ایرنا/ پوتین- رئیس جمهور روسیه- با تحلیل شخصیت دومین رهبر شوروی گفت: هر قدر امکان دارد می توان استالین را سیاه نشان داد، اما از سوی دیگر او  خدمت بزرگی در شکست آلمان نازی کرده است.

با ما؟   ...  با آن ها؟

مشرق/ روزنامه اکسپرس تریبیون پاکستان از برخی منابع دیپماتیک نوشت: نواز شریف در پاسخ به پرسش ملک سلمان که پرسیده بود با ما هستی یا با قطر؟ گفت: در بحران کنونی با هیچ طرفی نیستم.

عروسک خیمه شب بازی

ایرنا/ عبدالباری عطوان- تحلیلگر سرشناس عرب- در مقاله ای درباره قرارداد نظامی ۲۰میلیارد دلاری قطر با آمریکا نوشت: این قرارداد دوحه را از فهرست کشورهای حامی تروریسم خارج می کند و به فهرست متحدان واشنگتن می افزاید  و در این میان کشورهای عربی، عروسک خیمه شب بازی آمریکا شده اند.

سخنگوی همه جهان!

شفاف/ شبکه خبری العربیه در صفحه رسمی اش در توییتر به نقل از عادل الجبیر- وزیر خارجه سعودی- که خود را سخنگوی سراسر جهان پنداشته، نوشت: همه جهان از قطر می خواهند از تروریسم حمایت نکند.

تکذیب شنود

سنا/ جعفر جمالی- معاون حقوقی سازمان بورس- گفت: این سازمان هرگز و به هیچ وجه، درخواست عام و کلی مبنی بر کنترل حساب‌ها و گفت و گوهای فعالان بازار سرمایه نداشته است.

کتک‌کاری نفتی

تسنیم/ در نشست هفدهم شورای اجرایی سندیکای فعالان نفت در کویت، منازعه هیئت‌های سعودی و قطری به درگیری فیزیکی کشیده شد.

من که نفهمیدم ...

نسیم آنلاین/ آیت‌الله مکارم شیرازی با اشاره به مدیران چند شغله گفت:  من که نفهمیدم داستان حقوق نجومی به کجا رسید و این حقوق آیا به بیت‌المال برگشت یا خیر.

جنگ رسانه ای ضد مغرب

ایرنا/ به نوشته پایگاه خبری روزنامه الخیر الجزایر، در پی بی طرفی مغرب در بحران کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس، رسانه های امارات و سعودی در واکنشی ضد مغرب، صحرای غربی را به عنوان یک کشور اشغالی به رسمیت شناختند.

قتل با «وی. ایکس»

ایرنا/ وکیل یکی از دو زن متهم به قتل برادر ناتنی رهبر کره شمالی گفت که به دنبال کمک از کارشناسان خارجی برای ارزیابی مدارک ادعای استفاده از عامل اعصاب «وی. ایکس» در قتل است.

هدیه عید فطر

جام نیوز/ العالم نوشت: مدیریت یک هتل قطری از شهروندان کویتی و عمانی برای سفر به قطر و اقامت رایگان در این هتل در روزهای عید فطر دعوت کرد.

چالش داعش سوئد

تسنیم/جام نیوز/ به گزارش رویترز، آندرس تورنبرگ- رئیس سرویس امنیت سوئد- گفت: در سال های اخیر شمار شبه‌نظامیان تکفیری در این کشور به هزاران تن افزایش یافته است.

بازنشستگی دختران پلیس در ۲۶ سالگی

بازخبر/ روزنامه دیلی میل می نویسد: در قوانین پیونگ یانگ، ماموران راهنمایی و رانندگی باید دختران زیبا و مجرد باشند و اگر بخواهند ازدواج کنند باید راهنمایی و رانندگی را ترک کنند. این دختران در سن ۲۶ سالگی بازنشست می شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.