لوکا مودریچ هافبک ارزشمند رئال مادرید، به دلیل شهادت دادن به نفع یک شخصیت نه‌چندان محبوب در دادگاه از سوی گروه زیادی از هموطنانش در کرواسی مورد اهانت قرار گرفته است.

 لوکا مودریچ و احتمال از دست دادن کاپیتانی کرواسی

به گزارش قدس آنلاین، شخصیتی که مودریچ در دادگاه به نفعش شهادت داده است، زدراوکو مامیچ یکی از جنجالی‌ترین شخصیت‌های فوتبال کرواسی در سال‌های اخیر است که گفته می‌شود در دوران ریاستش در باشگاه دیناموزاگرب، ۲۰ میلیون یورو از درآمدهای باشگاه را به جیب زده است.

حمایت مودریچ از مامیچ در دادگاه، اکنون او را در هم در خط آتش هواداران دیناموزاگرب قرار داده است به طوری که آنها به انواع و اقسام روش‌ها، از نوشتن روی دیوارهای شهر و تهیه بنر و پلاکارد تا توهین به او در شبکه‌های اجتماعی برای تخریب شخصیتش اقدام کرده‌اند.

حتی برخی ادعا کرده‌اند که مودریچ سال ۲۰۰۸ زمانی که از دینامو زاگرب به تاتنهام منتقل شد، رقمی دریافت کرده است که بخشی از آن را به موجب قراردادی که با مامیچ بسته بود، به او داده است. بسیاری از هواداران دینامو زاگرب اکنون از این موضوع که مودریچ شهادتش را تغییر داده و حالا حامی مامیچ شده، خشمگین هستند و همین موضوع سبب شده است که او جایگاه خود رابه عنوان یک قهرمان ملی از دست بدهد و اکنون بسیاری از هموطنانش خواهان پس گرفته شدن بازوبند کاپیتانی تیم ملی کرواسی از او شده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.