فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال نسبت به شایعات ناراحتی رونالدو و تمایل به جدایی او از رئال واکنش نشان داد.

حمایت باور نکردنی سرمربی پرتغال از کریستیانو رونالدو

به گزارش قدس آنلاین، در روزهای اخیر اخباری مبنی بر ناراحتی رونالدو در اردوی تیم ملی پرتغال از محکومیت مالیاتی خود در اسپانیا شنیده شده و بسیاری معتقدند این اتفاقات در نتایج تیم ملی پرتغال در جام کنفدراسیون ها تاثیرگذار خواهد بود.

سانتوس گفت: سالهاست رونالدو را می شناسم. من آخرین مربی او در سن ۱۸ سالگی در پرتغال بودم و حاضرم برای اثبات شخصیت او به عنوان یک انسان و یک ورزشکار، دستم را در آتش فرو کنم. این نظر واضح و روشن من است و به او به عنوان یک انسان و یک ورزشکار اعتماد کامل دارم.

من با بازیکنانم پیمانی بسته ام و رابطه بسیار خوبی با آنها دارم و ما همه مسائل خارج از تیم خود را کنار گذاشته ایم. زمانی که ما روی یک تورنمنت تمرکز می کنیم دیگر هیچ کدام از مسائل جانبی توجه ما را جلب نمی کند.

وی افزود: شما باید به منابع این اخبار توجه کنید زیرا من بسیاری از این اخبار منتشر شده را نشنیده ام. پس یا من باید ناشنوا باشم (که نیستم و همه می دانند که من شنونده بسیار خوبی هستم) یا شما باید به منابع اخبار خود دقت داشته باشید. رونالدو همه بازیکن تیم را حمایت می کند و با ما رابطه بسیار خوبی داریم. هیچ گونه فردگرایی در تیم وجود ندارد و همه یکدیگر را حمایت می کنند."

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.