وزیر اطلاعات با اشاره به دستگیری ۱۲۰ گروه تروریستی در کشور توسط وزارت اطلاعات، گفت: انتقام خون این شهید را از تروریست‌ها خواهیم گرفت.

انتقام خون شهید "حسن عشوری" را خواهیم گرفت / به تروریست‌ها اجازه به چالش کشیدن امنیت کشور را نمی‌دهیم

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود علوی شامگاه شنبه در مراسم شام غریبان شهید حسن عشوری در روستای ماچیان بخش کلاچای رودسر اظهار داشت: امروز حضور مردم در صحنه‌ها، امنیت، استقلال، عزت و سربلندی ایران اسلامی را تضمین کرده است.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: با حمایت و پشتوانه مردم است که رهبر بزرگوار انقلاب امروز قهرمانانه سیلی بر گونه دشمنان این آب و خاک می‌زنند و این حضور مردم در صحنه‌ها، همچنان با قوت و قدرت ادامه دارد.

علوی ابراز داشت: با حضور مردم است که دولت آستین خدمتگزاری به مردم را بالا زده و به نوکری شما مردم افتخار می‌کند و این برگرفته از حضور پرشور مردمی در همه عرصه‌ها است.

وی با بیان اینکه شهادت‌طلبی فرزندان این آب و خاک، ایران اسلامی را در دنیا سربلند کرده است اضافه کرد: شهادت، میراث ارزشمند و گران‌بهایی است که از اسلام عزیز و پیشوایان دینی به ما رسیده است.

وزیر اطلاعات با ابراز اینکه "قرآن به ما مسلمانان آموخته که مرگ باعزت بهتر از زندگی باذلت است" اظهار داشت: ما در مقابل تجاوز دشمنان، سینه خود را سپر می‌کنیم و به آنها اجازه نمی‌دهیم به خاک کشورمان تعرض کنند.

وی گفت: به تروریست‌ها اجازه به چالش کشیدن امنیت کشور امام زمان(عج) را نمی‌دهیم و در این راه، سربازان گمنام امام عصر(عج)، پاسداران جان برکف، بسیجیان فداکار، ارتشیان دلاور، نیروی انتظامی قهرمان و همه خدمتگزاران مردم دست در دست هم تحت فرمان رهبری عزیزمان دشمنان را با خفت و خواری از کشور بیرون می‌رانیم.

علوی، جوانانی همچون شهید حسن عشوری را باعث افتخار این مرز و بوم خواند و افزود: جوانانی مانند این شهید بزرگوار که تربیت‌یافته اسلام و از خانواده‌های مؤمن و معتقد است مایه افتخار کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی به دستگیری ۱۲۰ گروه تروریستی در کشور اشاره کرد و گفت: پس از دستگیری این تعداد گروه تروریستی یک شهید از سوی وزارت اطلاعات تقدیم اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی شد که بی‌تردید انتقام خون این شهید را با دستگیری تعداد زیادی از این گروه‌های تروریستی خواهیم گرفت.

شهید حسن عشوری از سربازان گمنام امام زمان(عج)، ۲۴ خرداد ماه در درگیری مسلحانه با عوامل تکفیری و تروریستی تحت حمایت عربستان در چابهار استان سیستان و بلوچستان در راه دفاع از امنیت کشور به فیض شهادت رسید.

پیکر مطهر این شهید گرانقدر در زاهدان به‌روی دستان مردم قدرشناس این شهر تشییع و پس از آن به رشت منتقل شد و در رشت نیز با حضور حجت الاسلام و المسلمین علوی وزیر اطلاعات تشییع شد.

همچنین پیکر این شهید مدافع امنیت در مراسمی با حضور وزیر اطلاعات و اقشار مختلف مردم از محل سپاه ناحیه رودسر تا میدان شهرداری این شهر تشییع و سپس بنا به وصیتش در روستای ماچیان بخش کلاچای رودسر کنار شهید غلامرضا آقاجانی به خاک سپرده شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.