باشگاه دبیری امسال در لیگ برتر فوتسال تیمداری نخواهد کرد؛ اتفاقی که باعث شد شایعاتی درباره تصمیم مسئولان این باشگاه از جمله تلاش برای خرید تراکتورسازی ایجاد کند.

نقش تراکتورسازی در کنارکشیدن تیم لیگ برتری از فوتسال!

به گزارش قدس آنلاین، زمزمه های تصمیم مسئولان باشگاه دبیری تبریز برای کناره گیری از لیگ برتر فوتسال با پایان مسابقات فصل گذشته آغاز شد و این تصمیم در نهایت چند هفته پیش به صورت رسمی و با صدور رضایتنامه بازیکنان این تیم، قطعی شد.

دلیل تصمیم مسئولان باشگاه دبیری ابتدا نحوه برخورد نامناسب کمیته فوتسال با تیم های لیگ برتری عنوان شد و افشین دبیری مالک این باشگاه، شرط کنارگذاشتن کاظم سلیمانی دبیر سازمان لیگ را پیش کشید. با این حال و بعد از جلسه مهدی تاج با شهرام دبیری مدیرعامل باشگاه، تصمیم بر بازگشت دبیری به لیگ شد اما اینبار جدایی بازیکنان و حضور چند مهره کلیدی این تیم در مس کرمان، بهانه ای شد که دبیری تصمیمش برای عدم حضور در لیگ برتر را قطعی کند.

این مسائل باعث ایجاد شایعاتی درباره دلیل اصلی عدم تیمداری دبیری در لیگ برتر فوتسال شد؛ مسائلی از جمله اینکه دبیری به دنبال گرفتن یک کرسی در کمیته فوتسال است و یا تصمیم مسئولان این باشگاه برای خرید باشگاه تراکتورسازی. یک منبع آگاه در این خصوص گفت که برادران دبیری قصد داشتند تیم تراکتورسازی را بخرند و برای همین قید تیمداری در لیگ برتر فوتسال را زدند؛ هدفی که در نهایت با ادامه کار مصطفی آجورلو در تراکتورسازی بی نتیجه ماند.

باوجود این، شهرام دبیری تاکید می کند که عدم تیمداری دبیری در فوتسال صرفا به خاطر مشکلاتی است که در این رشته وجود دارد نه موضوع دیگری.

مدیرعامل باشگاه دبیری در این خصوص به مهر، گفت: ما می خواستیم به لیگ برگردیم و در مسابقات شرکت کنیم ولی بازیکنانمان را به تیم مس سونگون داده بودیم. برای همین نمی توانستیم آنها را برگردانیم. مدیرعامل باشگاه مس می گفت اگر بازیکنان شما را پس بدهیم، آن موقع ما شرایط حضور در لیگ را نخواهیم داشت.

شهرام دبیری درباره شائبه عدم تیمداری این باشگاه به خاطر تصمیم برای خرید تراکتورسازی، تاکید کرد: اصلا چنین چیزی صحت ندارد. ما همیشه سعی کردیم چه به صورت شخصی و چه در شورای شهر تبریز از تیم تراکتورسازی حمایت کنیم. تیمداری در فوتسال عشق و علاقه ماست و مربوط به یکی، دو سال هم نیست.

وی یادآور شد: بعد از اتمام فصل گذشته، مسائلی ایجاد شد و اختلاف نظرها و کدورتهایی با کاظم سلیمانی بوجود آمد. البته آقای تاج رئیس فدراسیون با من صحبت کرد و خواست که در لیگ شرکت کنیم. همانطور که گفتم باشگاه مس نمی توانست بازیکنان ما را پس بدهد و تیم دبیری در عمل انجام شده قرار گرفت.

مدیرعامل باشگاه دبیری ادامه داد: ما دنبال خرید تراکتورسازی نبودیم. چنین ذهنیتی نداشته و نداریم. هدف ما فقط کمک بوده است. اگر همین الان هم بگویند مالک تراکتورسازی شوم، قبول نمی کنم. دنبال این مسائل نیستیم و فقط می خواهیم از تراکتور حمایت کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.