۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴
کد خبر: 539888

ستاره کلمبیایی موناکو دوست دارد که با پیراهن ریورپلاته از مستطیل سبز خداحافظی کند. او انگیزه بالایی برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه دارد.

فالکائو با پیراهن کدام تیم خداحافظی می کند؟

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از اکیپ، رادامل فالکائو بعد از دو فصل کابوس واری که در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس پشت سر گذاشت به فوتبال فرانسه بازگشت و توانست عملکرد درخشانی از خود نشان دهد.

این بازیکن کلمبیایی علاوه بر قهرمانی در لوشامپیونه توانست با گلزنی های خود زمینه را برای صعود موناکو به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فراهم کند. او دوست دارد که با پیراهن ریورپلاته آرژانتین از فوتبال خداحافظی کند.

فالکائو گفت‌: نمی‌دانم که با پیراهن چه تیمی از فوتبال خداحافظی خواهم کرد اما باید بگویم که بسیار دوست دارم سال های پایانی فوتبال خود را با پیراهن ریورپلاته پشت سر بگذارم البته این بدین معنا نیست که دوران فوتبال من در اروپا به پایان رسیده است،‌ بلکه  بر عکس بسیار احساس آمادگی می‌کنم و بر این باورم که چند سال دیگر می‌توانم در سطح نخست فوتبال اروپا بازی کنم.

او ادامه‌ داد: از حضور در موناکو بسیار خوشحال هستم و انگیزه بالایی برای درخشش در این تیم دارم. هنوز به آن چه که در فوتبال اروپا به دنبال آن هستم نرسیده‌ام و باید به تلاش خود ادامه‌ دهم. خوشبختانه فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشتم. من مشکلی برای ماندن در موناکو ندارم و به پیشنهاد باشگاه برای تمدید قراردادم پاسخ مثبت داد.

فالکائو جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را به خاطر آسیب‌دیدگی‌ از دست داد. او بسیار امیدوار است که فرصت حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را به دست آورد.

این مهاجم کلمبیایی گفت‌: جام جهانی روسیه فرصتی طلایی برای من است و اصلا دوست ندارم که آن را از دست دهم. می‌خواهم  با درخشش در موناکو فرصت حضور در این رقابت بزرگ را به دست آورم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.