یزد- آخرین مهلت ارسال مقاله به کنگره ملی بزرگداشت زنده یاد آیت الله غلامرضا یزدی (فقیه خراسانی) در یزد پایان تیرماه اعلام شد.

فراخوان ارسال مقاله به کنگره بزرگداشت «فقیه خراسانی» در یزد اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین، مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد گفت: کنگره بزرگداشت فقیه خراسانی در سه محور اصلی شامل زندگی و شخصیت، اندیشه های قرآنی و حدیثی و اندیشه های دینی و اجتماعی مرحوم حاج شیخ و ١٥ موضوع زیرمجموعه محورهای اصلی برگزار می شود.

علی غیاثی ندوشن افزود: محورهای فراخوان مقاله زیرمجموعه محورهای اصلی شامل سیره علمی و عملی، حاج شیخ در نگاه بزرگان، اساتید و صاحب نظران، اساتید حاج شیخ و تاثیر اساتید بر ایشان، حاج شیخ و خودسازی و تهذیب، حاج شیخ و عشق به نماز و اقامه جماعت، حاج شیخ و زهد و پارسایی و ساده زیستی، اخلاص در سیره عملی حاج شیخ، حاج شیخ رسیدگی و اهتمام به امور مردم و مناطق محروم، حاج شیخ و تکلیف مداری و حاج شیخ و عشق و علاقه به اهل بیت عصمت و طهارت است.

وی دیدگاه قرآنی، تفسیری و حدیثی حاج شیخ و مستندات قرآنی، حدیثی در تبلیغ و منبر حاج شیخ، تاثیر اندیشه های دینی و اجتماعی حاج شیخ بر مردم، تاثیر الگوی عملی حاج شیخ بر مردم و سیره تبلیغی حاج شیخ از دیگر محورهای فراخوان مقاله به این کنگره برشمرد

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد گفت: از همه پژوهشگران و فرهیختگان حوزوی و دانشگاهی برای ارائه مقاله به کنگره بزرگداشت زنده یاد حاج شیخ غلامرضا فقیه خراسانی دعوت به عمل  می آید.

غیاثی گفت: علاقه مندان می توانند مقاله های خود را تا پایان تیرماه از طریق وب سایت www.hajsheykhgholamreza.ir به دبیرخانه کنگره ارسال کنند.

منبع: صداوسیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.