​ایلام- مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام گفت: واگذاری جایگاه عرضه سوخت ایلام از طریق سازمان خصوصی سازی بوده و این شرکت در واگذاری هیچ نقشی نداشته است.

شرکت پخش در واگذاری جایگاه عرضه سوخت ایلام نقشی نداشته است

علی اصغر چاغروندی روز یک شنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه واگذاری جایگاه های عرصه سوخت در راستای اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی صورت گرفته است، اظهارداشت: جایگاه عرصه سوخت ایلام توسط کارشناسان رسمی دادگستری کارشناسی شده و واگذاری پس از طی پروسه قانونی انجام گرفته است.

وی به انتقادهای صورت گرفته از واگذاری این جایگاه اشاره کرد، افزود: پس از واگذاری این جایگاه شرکت پخش منطقه ایلام اولین اعتراض را به قیمت کارشناسی شده اعلام کرد و سازمان بازرسی نیز که از ابتدا در جریان این واگذاری بوده ورود پیدا کرده که اعلام کردند تخلفی در این موضوع صورت نگرفته است.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام به کوچک سازی بدنه دولت اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: در همین راستا ۷۶ جایگاه عرضه سوخت در کل کشور واگذار شده که در استان ایلام تنها یک جایگاه به بخش خصوصی واگذاری شده که متأسفانه برخی افراد با سیاسی کاری درصدد بزرگ جلوه دادن آن هستند.

علی اصغر چاغروندی با تأکید بر اینکه این شرکت تنها مدارک و مستندات لازم را به سازمان خصوصی سازی برای واگذاری ارائه کرده است، بیان داشت: این واگذاری بر عهده وزارت اقتصاد و امور دارایی و سازمان خصوصی سازی بوده و شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام هیچ نقشی در واگذاری جایگاه عرضه سوخت ایلام نداشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.