​ایلام- نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات اجرایی پروژه پتروشیمی دهلران حداکثر ظرف دو ماه آینده آغاز می شود.

عملیات اجرایی پتروشیمی دهلران ظرف دو ماه آینده آغاز می شود

شادمهر کاظم زاده روز یک شنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه سرمایه گذار پتروشیمی دهلران مشخص شده است، اظهارداشت: صندوق بازنشستگی وزارت نفت بعنوان سرمایه گذار این پروژه تعیین شده که عملیات اجرایی پروژه NGL بعنوان تأمین خوراک پتروشیمی دهلران آغاز و هم اکنون با پنج درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه ابتدا باید پروژه N.G.L به مدار تولید برسد، افزود: صندوق توسعه ملی برای پتروشیمی دهلران ۵۰۰ میلیون دلار تصویب کرده که امید است هرچه سریعتر این میزان اعتبار به این پروژه مهم صنعتی و اشتغالزا تخصیص یابد.

نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه این پروژه در صورت تخصیص به موقع اعتبارات، حداکثر تا ۴ سال آینده در مدار تولید قرار خواهد گرفت، خاطرنشان ساخت: عملیات اجرایی پتروشیمی دهلران برای بیش از دو هزار نفر از جوانان جویای کار به صورت مستقیم اشتغال زایی خواهد کرد و می تواند بخشی از مشکل اشتغال استان بویژه در حوزه جنوب را حل کند.

شادمهر کاظم زاده یادآور شد: با رایزنی های صورت گرفته با مجموعه وزارت نفت و صندوق بازنشستگی آن وزارت خانه، عملیات اجرایی پروژه پتروشیمی دهلران حداکثر ظرف دو ماه آینده آغاز می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.