بیرجند- جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس و محل برگزاری گرامیداشت شهدای هفتم تیر در بیرجند مرکز استان را اعلام کرد .

مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در بیرجند مشخص شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی، حسین رضایی در تشریح برنامه‌های روز قدس و هفتم تیر، گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در بیرجند ساعت ۱۰ و ۳۰۰ دقیقه روز جمعه از میدان ابوذر آغاز و به مسجد امام حسین (ع) منتهی خواهد شد.

وی زمان برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر در بیرجند را عصر روز چهارشنبه هفتم تیر ماه در محل امامزادگان باقریه بیرجند ذکر کرد.

وی با تسلیت شهادت مولای متقیان حضرت علی ابن ابیطالب (ع) و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ایام ماه مبارک رمضان و لیالی پر خیر و برکت قدر از همکاری ادارات و دستگاه های عضو در برگزاری مراسم های ملی قدردانی کرد.

رضایی، برگزاری با شکوه مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شرایط فعلی منطقه را برای تقویت روحیه جبهه مقاومت بویژه مردم مسلمان فلسطین مهم دانست و از ادارات خواست به دلیل گرمی هوا و افزایش رضایت عمومی راهپیمایی کنندگان، زیر ساخت های لازم برای میزبانی از حضور گسترده مردم در مراسم روز جهانی قدس را فراهم کنند.

وی گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام و انقلاب بر برگزاری باشکوه مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر در سطح استان تاکید کرد و خواستار برگزاری ویژه مراسم برای بزرگداشت شهید امین زاده در قاین و مرحوم فردوسی پور در فردوس که از شهدای و جانبازان این استان در فاجعه هفتم تیر بودند، شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.