۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱
کد خبر: 540029

مدافع - هافبک تیم فوتبال سپاهان در اروپا به فوتبال خود ادامه خواهد داد.

جدایی حاج صفی از باشگاه سپاهان

به گزارش قدس آنلاین، احسان حاج صفی در آستانه جدایی از سپاهان و حضور در فوتبال اروپا قرار دارد. گویا او تصمیم خود را گرفته و به احتمال فراوان ظرف روزهای آینده با باشگاه جدید خود توافق خواهد کرد. حاج صفی که طی روزهای اخیر کمتر مصاحبه کرده در گفت و گو با "ورزش سه" از تصمیم خود پرده بر می دارد:« تقریبا دو هفته قبل به باشگاه سپاهان اعلام کردم که به دلیل وجود برخی مشکلات ، برای فصل جدید در فوتبال ایران نمی مانم. حتی این را گفتم که اگر قصد دارید جای من بازیکنی را جذب کنید، این کار را زودتر انجام بدهید. مشکلم را هم به باشگاه اعلام کردم و و به همین دلیل صلاحم این است که بروم و اگر مشکلی پیش نیاید این فصل را در اروپا بازی کنم.»

برخی شایعه ها از وجود مشکل مالی میان باشگاه سپاهان و احسان حاج صفی خبر می دهند. موضوعی که بازیکن چپ پای تیم ملی آن را تکذیب می کند:«  بحث من و سپاهان اصلا مالی نیست. متاسفانه برخی رسانه ها نوشته اند که من به دلیل مشکلات مالی با سپاهان به توافق نرسیده ام. اگر من بحث مالی داشتم و فقط به پول بیشتر فکر می کردم، همین فصل یا فصول قبل از سپاهان جدا می شدم و پیراهن تیمهایی را می پوشیدم که خیلی بیشتر به من پول می دادند. من سپاهان را انتخاب کردم، چون این تیم را دوست داشتم اما الان شرایطی نیست که بمانم و به همین دلیل قصد دارم فوتبالم را در اروپا ادامه بدهم.»

اگر حاج صفی در ایران بماند، انتخاب اول او سپاهان است:« همیشه گفته ام و باز هم تکرار می کنم. تا وقتی در ایران بازی کنم، انتخاب اولم سپاهان خواهد بود. من در این سالهای اخیر و حتی همین فصل، پیشنهادهای فوق العاده و با ارقام بالایی در دست داشتم اما سپاهان را انتخاب کردم. چون در این تیم رشد کردم و در سطح اول فوتبال ایران شناخته شدم. حضور هواداران خونگرم سپاهان هم دلیل دیگری بود تا در این تیم بمانم. آنها در این مدت و به خصوص فصل قبل خیلی به من لطف داشتند و حمایتم کردند اما به من حق بدهند که در سال منتهی به جام جهانی راهی فوتبال اروپا شوم و بازی در خارج از کشور را تجربه کنم.»

حاج صفی از اعلام نام تیم بعدی خود طفره می رود و آن را به روزهای آینده موکول می کند:« نمی خواهم اسم تیمی را بیاورم اما توافق حاصل شده و فکر می کنم ظرف روزهای آینده رسمی شود. باز هم می گویم اگر در ایران می ماندم حتما سپاهان را انتخاب می کردم اما آرزوی هر بازیکنی است که در جام جهانی بازی کند و من به همین دلیل تصمیم گرفتم در اروپا به فوتبالم ادامه بدهم. چون دوست دارم حضور در دومین جام جهانی را تجربه کنم.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.