تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ جهانی برابر روسیه هم شکست خورد.

پرونده والیبال ایران با شکست بسته شد/ شاگردان کولاکوویچ به روسیه هم باختند

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی والیبال ایران شامگاه امروز یکشنبه در آخرین خود در مرحله گروهی به مصاف روسیه رفت و در پایان ۳ بر صفر بازی را واگذار کرد تا پرونده اش در بیست و هشتمین دوره رقابت های لیگ جهانی بسته شود.

ملی پوشان کشورمان این دیدار با با نتایج ۲۶ بر ۲۴ ، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۸ واگذار کردند.

تیم ملی والیبال ایران درحالی به کار خود در رقابت های لیگ جهانی پایان داد که در هفته اول به میزبانی ایتالیا برابر کشور میزبان و برزیل شکست خورد و لهستان را شکست داد. ملی پوشان کشورمان در هفته دوم که به میزبانی تهران برگزار شد برابر بلژیک و آرژانتین به پیروزی رسیدند و برابر صربستان شکست خوردند.

در هفته سوم لیگ جهانی که به میزبانی لهستان برگزار شد ، شاگردان کولاکوویچ برابر تیم های آمریکا، لهستان و روسیه با نتایج مشابه ۳ بر صفر شکست خوردند تا کارشان در این مسابقات با نتایجی دور از انتظار تمام شود.

تیم ملی والیبال ایران در دیدار برابر روسیه بیشتر از بازیکنان جوانش استفاده کرد و هر چند که بازهم نمایش قابل قبولی نداشت اما در مجموع ملی پوشان جوان انگیزه بالایی داشتند و نشان دادند که باید کادر فنی اهمیت بیشتری به آنها بدهد.

ملی پوشان ایران در این دوره از مسابقات تمام تلاش خود را کردند و نمی توان شایستگی های آنها را زیر سوال برد اما عملکرد تیم ملی نشان می دهد که باید در این تیم پوست اندازی شود و خون تازه ای به رگ های والیبال تزریق شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.