سناتور جمهوریخواه مجلس سنای آمریکا در مصاحبه خود با نشریه صهیونیستی اورشلیم پست مدعی شد تحریم های جدید علیه ایران به معنای پایان یافتن دوره تجارت با ایران است.

دوره معامله با ایران به سر رسیده/انتقاد از تحقیر ملوانان آمریکایی

به گزارش قدس آنلاین، این رسانه صهیونیستی امروز با انتشار یادداشتی مدعی شد که تحریم های در نظر گرفته شده توسط مجلس سنا علیه ایران، ارتباطی به برجام نداشته و مربوط به مسائل و مشکلات واشنگتن با تهران پیش از برجام است.

بر اساس این گزارش، اورشلیم پست از قول «بن کاردین» عضو دمکرات کمیته روابط خارجی سنا نوشت: تعدی هایی به لحاظ اقتصادی، دیپلماتیک و عواقب مادی ناشی از آن (از سوی ایران) علیه منافع، ارزش ها و متحدین آمریکا صورت گرفته است.

این نشریه در بخش دیگری از اتهامات خود علیه کشورمان، از قول «لیندسی گراهام» سناتور جمهوریخواه ایالت کارولینای جنوبی مدعی شد: ایران هنوز بزرگترین حامی تروریسم در جهان است. آنها از گروه هایی که دولت های مورد حمایت غرب در خاورمیانه را سرنگون می کنند حمایت می کنند و به شکلی غیرقانونی ملوانان آمریکایی را در دریاها تحقیر کرده اند و به شکلی مداوم و وقیحانه محدودیت های سازمان ملل در خصوص تحریم های موشکی خود را نقض می کنند.

وی همچنین ادعا کرد: این تحریم های جدید بیانیه ای محکم از سوی کنگره و دولت ترامپ خواهد بود که دوره تجارت با ایران به سر رسیده است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.