خرم آباد- مدیرکل نوسازی مدارس لرستان با بیان اینکه در استان ۶۴ مدرسه شبه‌کپری و ۴۳ مدرسه خشت و گلی داریم، افزود: به دنبال این هستیم تا این مدارس را در اسرع وقت درست کنیم.

بیش از ۱۰۰ مدرسه کپری و خشت و گلی در لرستان وجود دارد

به گزارش قدس آنلاین، محمد چگنی امروز در جلسه شورای آموزش‌وپرورش لرستان با اشاره به مصوبه معافیت فضاهای آموزشی در پرداخت عوارض عنوان کرد: طبق این مصوبه نیازی به گرفتن پروانه ساخت نیست و فقط گرفتن مجوز کفایت می‌کند.

وی افزود: تا امروز در این زمینه مشکلی با شهرداری نداشتیم و در کل کشور نیز معافیت پرداخت عوارض برای فضاهای آموزشی وجود دارد و اجرا می‌شود.

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان با یادآوری فرسودگی بعضی مدارس عنوان کرد: در برخی مدارس و فصاهای آموزشی فرسودگی ساختمان و تجهیزات را داریم که باید نسبت به نوسازی آن‌ها اقدام شود.

چگنی خاطرنشان کرد: برای نوسازی این موارد نیازمند اعتبار هستیم و اگر اعتباری برای بازسازی آن‌ها در نظر گرفته نشود، روی هم انباشته می‌شوند.

وی به فضاهای ورزشی اشاره کرد و گفت: در سالن‌های ورزشی نیز با معضل روبه‌رو هستیم و از ۱۳ پروژه در این زمینه، ۱۰ پروژه غیرفعال هستند و ساخت و تکمیل آن‌ها نیازمند اعتبارات مخصوص در این زمینه است.

این مسوول با بیان اینکه در استان ۶۴ مدرسه شبه‌کپری و ۴۳ مدرسه خشت و گلی داریم، افزود: به دنبال این هستیم تا این مدارس را در اسرع وقت درست کنیم.

چگنی تصریح کرد: اگر به ما اعتبار بیشتری اختصاص داده شود، می‌توانیم این مشکلات را حل کنیم‌.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.