ایلام- سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان ایلام اعلام شد.

مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در ایلام اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام علی چراغی پوردر این باره اظهار داشت: بنا به ابتکار معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام راحل (ره)، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز جهانی قدس نام‌گذاری شد و از سال 1358 تاکنون همه‌ساله و در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان، جهان اسلام در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف و ابراز انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی راهپیمایی می‌کنند.

وی افزود: راهپیمایی روز قدس درواقع نمادی از اتحاد و همگامی جهان اسلام در دفاع از ملت ستمدیده فلسطین بوده که البته  گستردگی این راهپیمایی در ایران اسلامی به‌عنوان پرچم‌دار دفاع از فلسطین و همه مظلومان بیشتر از سایر کشورهای اسلامی است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام عنوان کرد: بی‌تردید راهپیمایی روز جهانی قدس برای اعلام حمایت از فلسطین و قدس شریف است و می‌تواند به‌عنوان روز وحدت‌بخش جهت همگرایی تمام مسلمانان جهان در برابر توطئه‌های بیگانگان به‌کار بیاید و ملل مسلمان را باهم متحد سازند که این اتحاد می‌تواند بر توانمندسازی کشورهای اسلامی در برابر دشمنان بسیار مؤثر و مفید واقع شود.

وی گفت: بنابراین؛ روز قدس برای رهایی فلسطین و اتحاد مسلمانان حائز اهمیت بوده و به همین دلیل است که همه ساله با شکوه تر از سال‌های قبل برگزار می‌شود.

چراغی پور خاطرنشان کرد: زمان راهپیمایی جمعه دوم تیرماه 96 هفته جاری و همزمان با آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان و ساعت: 11:30 صبح از چهارراه رسالت به سمت میدان کشوری – بلوار آزادی – میدان مادر –  مصلی بزرگ امام خمینی (ره) ایلام و با سخنرانی سرتیپ دوم پاسدار یدالله جوانی مشاور سیاسی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهد بود.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.