یزد- امام جمعه بهاباد گفت: طرح مفتاح الجنه نقش مهمی در رفع مشکلات نیازمندان دارد.

طرح مفتاح الجنه نقش مهمی در رفع مشکلات نیازمندان دارد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از کمیته امداد یزد، در راستای اجرای طرح مفتاح الجنه، حجت الاسلام سیف الله دهقانی امام جمعه بهاباد به همراه مدیر کمیته امداد این شهرستان با حضور در منزل تعدادی از مددجویان تحت حمایت این نهاد آنان را مورد تفقد و دلجوئی قرارداد.

امام جمعه شهرستان بهاباد با بیان اینکه اجرای طرح مفتاح الجنه نقش مهمی در رفع مشکلات نیازمندان دارد گفت: این طرح با هدف تمسک  به سیره و رفتار علوی و فراهم کردن فرصت لازم برای کمک به نیازمندان وایتام برپاشده است.

حجت الاسلام و المسلمین سیف الله دهقانی با تاکید بر اهمیت توجه ویژه به فقرا و محرومان در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: دستگیری و کمک به نیازمندان درماه مبارک رمضان در نزد خداوند متعال ثواب و اجر مضاعفی دارد و همه باید در این ماه به محرومان آبرومند خدمت کنند.

خطیب جمعه شهرستان بهاباد با بیان اینکه کار خیر باید به یک فرهنگی عمومی تبدیل شود، تصریح کرد: کمک به نیازمندان و فقرا یکی از ویژگی های مهم مسلمانان است و این عمل نیکو باعث سعادت  دنیا و آخرت می شود.

درادامه این دیدار رمضان باقری، مدیر کمیته امداد بهاباد به تشریح طرح مفتاح الجنه پرداخت و گفت: طرح مفتاح الجنه طرحی است که در قالب آن خیران و مسئولان در طول سال بویژه در ماه مبارک رمضان با حضور در منازل مددجویان، آنها را مورد تفقد و دلجوئی قرار می دهند.

رمضان باقری با بیان اینکه در طرح حسنه مفتاح الجنه مسئولان و خیران از نزدیک با وضعیت زندگی و مشکلات نیازمندان آشنا می شوند، افزود: ظرفیت و اعتبارات کمیته امداد محدود است و جوابگوی نیاز مددجویان تحت حمایت نیست به همین منظور خیران و نیکوکاران می توانند در خدمت رسانی به نیازمندان مشارکت کنند و گره ای از مشکلات آنان را باز کنند.

شایان ذکر است؛ هم اکنون ۵۱۰ خانوار نیازمند در قالب ۸۴۱ نفر از خدمات حمایتی کمیته امداد شهرستان  بهاباد استفاده می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.