سرمربی شیلی معتقد است که تیمش با شایستگی تمام قهرمان آفریقا را شکست داد و به پیروزی در اولین بازی خود در جام کنفدراسیون‌ها دست یافت.

واکنش سرمربی شیلی بعد از نخستین برد در جام کنفدراسیون ها

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از ساکرنت، تیم‌ ‌ملی فوتبال شیلی دیشب (یک‌شنبه) در اولین بازی خود در جام کنفدراسیون ها برابر کامرون، قهرمان آفریقا به میدان رفت و موفق شد با دو گل این تیم را شکست دهد. هر چند که در ابتدای مسابقه هم لاروخا توانست یک گل به ثمر برساند ولی این گل با استفاده از فناوری بازبینی تصاویر به طرز مشکوکی مورد قبول قرار نگرفت.

خوآن آنتونیو پیزی، سرمربی شیلی بعد از پیروزی در گام نخست برابر کامرون درباره استفاده از فناوری بازبینی تصاویر، گفت‌: به نظر من هجمه زیادی علیه این فناوری ایجاد شده است. من همه را دعوت به آرامش می‌کنم و بر این باور هستم که این فناوری نیاز به زمان دارد تا جا بیافتد. ما باید به وجود این فناوری در فوتبال عادت کنیم. در پایان نیمه نخست، ما می‌توانستیم با یک گل از حریف پیش باشیم ولی متاسفانه روحیه بازیکنان ما بعد از قبول نکردن گل خیلی پایین آمد. ما اصلا به چنین اتفاقاتی عادت نداشتیم.

سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال  شیلی در ادامه‌ صحبت‌های خود، گفت‌: برای پیروزی در این بازی برنامه داشتیم و می‌دانستیم که چطور باید با حریف به مبارزه بپردازیم. خوشبختانه ما توانستیم در نیمه دوم فوتبال همیشگی خودمان را بازی کنیم و به آن چه شایسته بود دست پیدا کنیم. به ثمر رساندن دو گل نتیجه‌ زحمات بازیکنانم در این بازی بود که با قدرت، هر چه در توان داشتند برابر قهرمان آفریقا نشان دادند. حالا باید خودمان را آماده بازی بعدی کنیم تا روند خوبی در این دوره از رقابت‌ها را داشته باشیم.

در دیگر دیدار این گروه امشب (دوشنبه) آلمان برابر استرالیا قهرمان آسیا به میدان خواهد رفت و در ادامه‌ نیز بازی‌های دور دوم برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.