سرمربی پرتغال به جمع منتقدان استفاده از فناوری بازبینی تصاویر در فوتبال اضافه شد.

انتقاد سرمربی پرتغال از بازبینی فیلم در فوتبال

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از ساکرنت، تیم‌ ‌ملی پرتغال دیشب (یک‌شنبه) در اولین بازی خود در جام کنفدراسیون‌ها در حالی که تا ثانیه‌های پایانی با نتیجه‌ ۲ بر یک از مکزیک پیش بود به تساوی ۲ بر ۲ رضایت داد تا تنها یک امتیاز از این بازی عاید قهرمان اروپا شود.

پرتغالی‌ها ابتدا در آن مسابقه با ضربه په‌په به گل رسیدند و بازیکنان این تیم‌ ‌ مشغول شادی کردن بودند اما در ادامه‌، بازی متوقف شد و بعد از درخواست بازبینی تصاویر این گل به دلیل آفساید مردود اعلام شد.

فرناندو سانتوس بعد از توقف تیمش برابر مکزیک، گفت‌: قوانینی در فوتبال ایجاد شده است که اگر به سود این ورزش باشد، خوب خواهد بود ولی هنوز بازبینی تصاویر ویدیویی موثر واقع نشده است. به نظر من این قانون باعث گیج شدن بازیکنان می‌شود و در روند مسابقه نیز تاخیر و تعلل ایجاد می‌کند. خیلی سخت است که این قوانین همه گیر شود. این تصمیمات وقتی عوض می‌شود روحیه تیم را تا حد بسیار زیادی پایین می‌آورد.

سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال پرتغال در ادامه‌ صحبت‌های خود ‌اضافه کرد: ما ۹۰ ‌دقیقه فوتبال خوب را برابر مکزیک به نمایش گذاشتیم و شاید بتوان گفت‌ که شایسته این بودیم تا با سه امتیاز رقابت‌ها را شروع کنیم اما متاسفانه در ثانیه‌های پایانی مسابقه تمرکز خودمان را از دست دادیم و همین باعث شد که نتوانیم پیروز مسابقه باشیم. با این حال فکر نمی‌کنم که کسب یک امتیاز برابر مکزیک در روز نخست برابر مکزیک نتیجه‌ بدی باشد چون آنها تیمی مستحکم و با برنامه هستند. ما برابر تیمی بازی داشتیم که از بازیکنان تکنیکی خوبی بهره می‌برد. در ابتدا نتوانستیم بر بازی مسلط باشیم اما رفته رفته توپ و میدان را در اختیار خود گرفتیم و این را هم قبول دارم که مکزیک خوب بازی کرد و می‌توان گفت‌ در مجموع نتیجه‌ تساوی عادلانه بود.

تیم‌ ‌ملی فوتبال پرتغال در دومین دیدار خود در جام کنفدراسیون ها باید برابر روسیه میزبان به میدان برود و سپس به دیدار نیوزیلند خواهد رفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.