قزوین- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: در حال حاضر بالغ از ۲۰۰ واحد تولیدی در سال ۹۶ که مستعد راه‌اندازی مجدد هستند، شناسایی شده که با همکاری دستگاه‌های خدمات رسان در سال جاری به چرخه تولید و فعالیت اقتصادی بازمی‌گردند.

۲۶ واحد تولیدی غیرفعال در شهرک‌های صنعتی قزوین راه‌اندازی مجدد می شود

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا خانپور در این باره اظهار داشت: در راستای راهبرد سال و منویات مقام معظم رهبری که تأکید بر تولید و اشتغال داشتند، تداوم حمایت از صنایع کوچک و متوسط در راستای ایجاد اشتغال پایدار جوانان، رونق تولید و توسعه صادرات در دستور کار سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی قرار دارد.

وی با اشاره به راه‌اندازی واحدهای بهره‌بردار راکد تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۶ واحد تولیدی بهره‌بردار راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی راه‌اندازی مجدد شده که بیشترین میزان این واحدها در شهرک صنعتی لیا شهرستان قزوین مستقر است.

رئیس هیأت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین عنوان کرد: رونق تولید و افزایش صادرات از اولویت‌های جدی دولت در استان بوده که در راستای تحقق این مهم باید اقدامات لازم انجام و دستگاه‌های اجرایی مربوط همکاری و حمایت لازم را با مجموعه صنعتی استان قزوین در راستای رونق تولید و تسهیل‌گری صادرات داشته باشند.

خانپور یادآور شد: در حال حاضر یک هزار و ۲۶۹ قرارداد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان با متقاضیان سرمایه‌گذاری منعقد شده که از این تعداد ۸۳۳ واحد تولیدی با اشتغال ۲۳ هزار ۵۳۳ نفر و سرمایه‌گذاری بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال پروانه بهره‌برداری أخذ کردند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: در حال حاضر بالغ بر ۲۰۰  واحد تولیدی در سال ۹۶ که مستعد راه‌اندازی مجدد هستند، شناسایی شده که با همکاری و حمایت استاندار، شبکه بانک‌های عامل و دستگاه‌های خدمات‌رسان در سال جاری به چرخه تولید و فعالیت اقتصادی باز می‌گردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.