شهرکرد- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: تمامی مسؤولان باید سالی حداقل یکبار به مناطق محروم و دور دست سفر کنند و از نزدیک به مشکلات مردم و مطالبات آن‌ها رسیدگی کنند و یادشان نرود که از کجا به مقام کنونی‌شان رسیده‌اند.

مسؤولان باید سالی یک بار به نقاط محروم سفر کنند

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام‌ محمدعلی نکونام شامگاه یکشنبه در سفر خود به منطقه پشتکوه میلاس لردگان اظهار کرد: سفرهای این‌چنینی دارای رسالت تبلیغ دین است و قصد ما آباد کردن آخرت خود و دیگران است آخرتی که فانی و همانند دنیا زودگذر نیست.

وی گفت: امام علی(ع) فرمودند «آفریده شدید تا بمانید و آفریده نشدید که نابود شوید» و از این جمله مشخص است که آخرتی پایدار در انتظار ما است و اگر ما جایگاه و رتبه خود را بشناسیم و قدر ندانیم نابود خواهیم شد و عامل بقای ما ماندن به پای دستورات و رهنمودهای خدا و اهل بیت(ع)، قرآن کریم و... است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: انسان همیشه نیازمند تذکر است و تذکر باعث می‌شود انسان به‌خود آید و کمی بر کارها و رفتارش تفکر کند.

حجت‌الاسلام‌ نکونام با اشاره به اینکه دنیا فانی است اما این باعث نمی‌شود ما به دنیا توجه نکنیم و ما نباید بگذاریم که دنیای مردم خراب شود و بگوییم چون آخرت اصل است پس دنیا را آباد نکنیم عنوان کرد: در بازدیدی که از روستای نساکوه منطقه پشتکوه میلاس داشتیم متوجه شدیم مردم این روستا هنوز با کمک سیم‌بکسل از روی رودخانه میگذرند تا به محل زندگی خود برسند و این وضعیت برای ما بسیار ناراحت کننده است حتی آن روستا از نعمت برق هم محروم بود و این باعث تأسف است و این مشکلات نیازمند یک همت والا از سوی مسؤولان است.

وی گفت: با تمامی مشکلاتی که در منطقه پشتکوه وجود دارد اما یک مزیت بسیار بزرگ به نام آرامش در این منطقه وجود دارد.

حجت‌الاسلام‌ نکونام با اشاره به اینکه مسؤولان نظام جمهوری اسلامی ایران همیشه در تلاش هستند اما هنوز مشکلاتی وجود دارد که باید به آن‌ها در اسرع وقت رسیدگی شود خاطرنشان کرد: ما به عنوان نمایندگان شما مشکلات و مطالبات مردم منطقه پشتکوه میلاس لردگان را به گوش مسؤولان مربوطه خواهیم رساند.

وی وجود نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در برنامه بازدید از روستاهای منطقه پشتکوه میلاس را به فال نیک گرفت و تصریح کرد: امیدوارم نماینده شما در مجلس شورای اسلامی مشکلات را به گوش مسؤولان کشوری برساند با وجود اینکه در جریان هستیم که وی بسیار پیگیر است و حتما مشکلات مطرحه از سوی مردم را به گوش مسؤولان استانی و کشوری خواهد رساند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری خطاب به مردم منطقه پشتکوه میلاس شهرستان لردگان اظهار کرد: مراقب فرهنگ خود باشید و فرهنگی را انتخاب کنید که خدا می‌خواهد و فرهنگ شیطانی و آمریکایی را دور بریزید که عامل بدبختی انسان است، در این میان باید فرهنگ بومی و اسلامی خود را حفظ کرد چرا که دشمنان در کمین هستند.

نکونام گفت: منطقه پشتکوه میلاس دارای جوانان با استعدادی است که می‌توانند در حوزه علمیه، نیروی انتظامی و... مشغول تحصیل و کار شوند و به کشور خود خدمت کنند.

وی عنوان کرد: از نماینده استاندار چهارمحال و بختیاری، فرماندار و نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی انتظار داریم مشکلات را شنیده و به فکر برطرف‌کردن آن‌ها باشند و مردم باید مطمئن باشند این سفرها پیامدهای مثبتی خواهد داشت و نخستین و مهم‌ترین پیامد آن آشنایی مسؤولان با مشکلات مردم در مناطق محروم است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.