مشهد- مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی از توسعه و ایجاد فروشگاه های جدید کتاب و محصولات فرهنگی «به‌نشر» در سطح کشور خبر داد.

فروشگاه‌های کتاب آستان قدس رضوی افزایش می یابد

به گزارش قدس آنلاین، حسین سعیدی با بیان اینکه توسعه و ایجاد فروشگاه‌های جدید کتاب در مراکز استان‌ها و شهرهای بزرگ کشور در دستور کار این انتشارات قرار گرفته است، افزود: دسترسی ساده و سریع مردم در تمام نقاط کشور به آثار و محصولات فرهنگی آستان قدس رضوی مهمترین هدف ایجاد فروشگاه‌های جدید کتاب در سطح کشور است.

وی با اشاره به این که در حال حاضر به‌نشر در مجموع ۱۵ فروشگاه در سطح کشور دارد، خاطرنشان کرد: از این تعداد، ۱۱ فروشگاه در مشهد وجود دارد و هر یک از شهرهای تهران، گرگان، نیشابور و درگز نیز دارای یک مرکز نمایندگی فروش بهنشر هستند.

وی با بیان این که به‌نشر به عنوان بزرگترین ناشر شرق کشور درصدد است در مراکز تمام استانها نمایندگی فروش خود را مستقر کند، تصریح کرد: در فاز نخست این طرح توسعه که همزمان با ایام دهه کرامت، میلاد حضرت معصومه(س) تا ولادت امام رضا(ع)، اجرا خواهد شد، تعداد هشت فروشگاه به نمایندگی‌های به‌نشر در هشت مرکز استان اضافه می‌شود و تعداد فروشگاه‌های این انتشارات در مجموع به ۲۳ فروشگاه افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل به‌نشر شهرهای اصفهان، شیراز، ساری، اهواز، اراک، قزوین، بجنورد، بیرجند، تربت حیدریه و قوچان را به عنوان گزینه‌های در حال بررسی برشمرد که به احتمال زیاد فاز نخست طرح توسعه فروشگاه‌های بهنشر در آنها اجرا می‌شود و اظهار کرد: تلاش می‌شود تعداد نمایندگی‌های فروش این انتشارات تا پایان سال جاری به ۱۰۰ فروشگاه در سطح کشور برسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.