زاهدان- فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: مهم ترین دلیل ایجاد داعش در جهان، حفاظت از اسرائیل است.

داعش برای حفاظت از اسرائیل ایجاد شده است

به گزارش قدس آنلاین، سردار حسین معروفی در همایش سران طوایف و معتمدین سیستان افزود: شهید محب فارسی با خصوصیت خستگی ناپذیریش چه سختی‌ها را تحمل کرد؛ به دلیل ارزش و جایگاه شهید، سردار حاج قاسم سلیمانی وقتی خبر شهادت سردار فارسی را شنید ماموریت در حلب را کنسل کرد و در مراسم عزاداری حاج محب حاضر شد.

وی با بیان اینکه شهید فارسی نماینده مردم سیستان و بلوچستان است، ادامه داد: انتظار می رود مردم شریف استان در همه شرایط و حتی سختی‌ها دست از دین و آرمان‌های انقلاب بر ندارند و غیرت سیستانی و بلوچستانی خود را به همگان اثبات کنند.

‌وی تاکید کرد: کار امام احیا رسالت نبوی برای سعادت بشری که جزیی از انقلاب اسلامی است، بود، بنابراین در اینجا نه تنها بحث شیعه وسنی مطرح نیست، بلکه بحث اسلام ناب محمدی مطرح است.

سردار معروفی با عنوان اینکه اگر تفکر امام راحل مبنی بر اسلام ناب محمدی(ص) نبود، امروز از فلسطین در جهان خبری نبود، اظهار کرد: داعش با هدف حفظ امنیت اسرائیل ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: امام حسین(ع) در کربلا برای بقای اسلام و اصلاح دین جدش شهید شد، بنابراین ما نیز باید با توکل به سید شهدا برای بقای آرمان و اندیشه الهی تلاش کنیم.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه برای به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی شهدای بسیاری از قبیل میرحسینی اهدا کرده‌ایم، ادامه داد: سازش با دشمن باعث میشود هیچ گروه ازادی و هیچ حکومتی در دنیا نتواند در مقابل استکبار سر بلند کند.

وی در ادامه گفت: دشمن برای این منطقه سه راهبرد و برنامه جدی شامل انشقاق حقوقی، انشقاق مذهبی و وحشت دارد، بنابراین شما بزرگان در جامعه تاثیرگذار بوده و افرادی هستید که جامعه را منسجم می‌کنید، بنابراین مسئولیت ما سنگین است و مواظب باشیم بعضی افراد در زمین دشمن بازی نکنند.

سردار معروفی بیان کرد: شیعه و سنی در ایران اسلامی در کنار یکدیگر با وحدت بزرگ شده‌اند، بنابراین دشمن این عزت را که حفظ آن با وحدت و همگرایی حول امامت ایجاد شده را نمی‌تواند ببیند.

وی با بیان اینکه بعضی‌ها ‌از ولایت زیاد دم می‌زنند اما در زیر علم ولایت گردن نمی‌دهند؛ اینها دروغ می‌گویند، بنابراین باید مواظب باشیم، تاکید کرد: سال گذشته سپاه پاسداران در سیستان وبلوچستان یک هزار خانه محروم ساخته است.

سردار معروفی در ادامه گفت: در آبان ماه ‌امسال آمادگی ساخت پنج هزار خانه محروم را داریم بنابراین به همه نواحی سپاه اعلام شده که آمادگی کامل داشته باشند، چرا که طبق رسالت پاسداری نمی‌توانیم از کنار ناملایمات مردم به سادگی عبور کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امسال در عرصه‌های نظام سلامت، اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی ۶ هزار و ۹۵۱ پروژه در دست اجرا است که در این راستا ۱۰۰درصد پروژه‌ها بلاعوض است که در پایان این پروژه‌ها باید پنج هزار شغل ایجاد شود.

سردار معروفی با عنوان اینکه تفاهم نامه سپاه با دولت در بخش مکران امضا شده تا مشکل آبیاری حل شود، گفت: برای خدمت از هیچ کس اجازه نمی‌گیریم و با تمام توان در راه آبادانی منطقه گام برمی داریم.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.