قم- دادستان عمومی و انقلاب قم گفت: دستگاه قضایی با متهمان حادثه غرق شدن کودک ۸ ساله برخورد کرده و در این راستا ۲ تن از متهمان بازداشت و روانه زندان شدند.

۲ نفر در جریان پرونده غرق شدن کودک قمی در استخر روانه زندان شدند

به گزارش قدس آنلاین، مهدی کاهه با اعلام این خبر افزود: مجموعه استخری که کودک درآن غرق شده پلمپ شده و جزئیات بیشتر این حادثه در دست بررسی است.

وی اضافه کرد: چنانچه مشخص شود افراد دیگری در این راستا مرتکب تقصیر شده و نظامات را رعایت نکرده اند، طبق موازین قانونی با آن ها برخورد خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در تاریخ ۲۱ خردادماه جاری، کودک ۸ ساله ای به نام «محمد صادق». ع، برای شرکت در کلاس های آموزش شنا در مجموعه استخرهای شهر قم واقع در منطقه پردیسان، بر اثر کوتاهی و بی مبالاتی مربی و نجات غریق، دچار غرق شدگی می شود که این کودک پس از انتقال به بیمارستان به کما می رود، متاسفانه اقدامات پزشکی نتیجه ای در بر نداشت و کودک مذکور پس از چند روز فوت می کند.

دادستان قم در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: ۹ تن از متهمان مربوط به پرونده نزاع دسته جمعی خانوادگی در منطقه قلعه کامکار قم بازداشت شدند.

کاهه افزود: تحقیقات برای مشخص شدن ابعاد کلی و نهایی این پرونده ادامه دارد و اکنون آرامش به منطقه مذکور بازگشته است.

در جریان درگیری خیابان ۱۶ متری شهید غفاری که در تاریخ ۲۱ خردادماه جاری میان ۲ همسایه با سلاح سرد رخ داد، یک تن فوت کرد و پنج تن مصدوم شدند که یکی از مصدومان به دلیل شدت جراحات به تهران منتقل شده است.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.