زنجان- معاون عمرانی استاندار زنجان گفت: گردشگری یکی از راهکارهای تقویت اقتصاد روستا ها است و در این میان معرفی طبیعت های بکر شهرستان های استان می تواند در این زمینه مفید واقع شود.

گردشگری یکی از راهکارهای تقویت اقتصاد روستاها است

به گزارش قدس آنلاین، جواد رحمتی ظهر دوشنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر افزود: انتظار ما از دستگاه های اجرایی استان زنجان انجام وظایف و ارائه خدمات مناسب و با کیفیت به گردشگران است.

وی برضرورت نظارت درست و مستمر به خدمات دستگاه های اجرایی در ایام تابستان تاکید کرد و گفت: هر چه امکانات مطلوبتری در اختیار گردشگران قرار گیرد چهره خوبی از استان به نمایش گذاشته می شود و برای آینده استان خوب است. 

معاون عمرانی استانداری زنجان گفت: دستگاه های امنیتی و انتظامی امنیت کامل سفرهای تابستانی را فراهم کنند چرا که دشمن در تمام  مقتضیات زمانی درصدد ضربه زدن به کشور مان است. 

رحمتی تاکید کرد: آلودگی ها و مسمویت ها باید مورد توجه قرار گرفته و اطلاع رسانی مناسب به مردم در دستور کار قرار گیرد. 

وی بر ضرورت معرفی روستاها تاکید کردو گفت: در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال باید ظرفیت های اشتغال روستاییان معرفی شود و  موضوع معیشت روستایی از دو سال گذشته در استان آغاز شده و در این زمینه جشنواره روستا در سطح شهرستان، استان و ملی برای روستاهای استان برگزار می شود.

معاون عمرانی استانداری زنجان ابراز کرد: باید ماندگاری روستاییان را تقویت کرده و مهاجرت معکوس در روستاها عملیاتی شود.

رحمتی گفت:  گردشگری یکی از راهکارهای تقویت اقتصاد روستا ها است و در این میان معرفی طبیعت های بکر شهرستان های استان می تواند در این زمینه مفید واقع شود و در این میان استان زنجان به مرکز کشور نزدیک است و از این ظرفیت برای توسعه گردشگری باید استفاده کرد. 

معاون عمرانی استانداری زنجان ابراز کرد: تقویت جشنواره ها موجب افزایش تقاضای سفر به استان زنجان می شود و توسعه بخش های دیگر گردشگری ضروری است. 

رحمتی گفت: فرهنگ صحیح زندگی طبیعی و روستایی و خودکفایی روستایی باید در قالب جشنواره های مختلف معرفی شود و  ارائه خدمات با کیفیت نیز در طول تابستان ضروری است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره ها در مناطق مختلف استان،گفت: ضروری است فرمانداری ها جشنواره هایی را در این ایام تعریف کنند.

معاون عمرانی استانداری زنجان برضرورت رفع موانع فیزیکی جاده ها تاکید کرد و گفت: تمهیدات لازم برای عبور ایمن مسافران و خودروها از عملیات های عمرانی با تعبیه علامت در دستور کار قرار گیرد و  ایجاد تنوع خدمات در مناطق حادثه خیز ضرروری است. 

رحمتی افزود: مدیران دستگاههای اجرایی از اقدامات و کارهای روتین و تکراری جلوگیری کنند. 

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.