اراک- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: شرکت BOSCH جهت راه‌اندازی خط تولید پکیج‌های حرارتی در ساوه استان مرکزی اعلام آمادگی کرده است.

 شرکت BOSCH در ساوه پکیج‌های حرارتی تولید می کند

به گزارش قدس آنلاین، منطقه مرکزی، محمدرضا حاجی‌پور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی در حاشیه جلسه با مدیر پروژه محصولات حرارتی شرکت BOSCH   در خاورمیانه گفت: با توجه به توافق شرکت BOSCH   و شرکت بوتان قرار است در آینده‌ای نزدیک با انجام سرمایه‌گذاری مشترک این دو شرکت خط تولید پیشرفته پکیج‌های حرارتی با استانداردهای روز اروپا در ساوه راه‌اندازی شود که به همین منظور با درخواست نماینده شرکت BOSCH جلسه‌ای جهت هماهنگی و همچنین نحوه اخذ و صدور مجوزهای لازم برگزار شد .

وی با اشاره به اینکه طرف خارجی در گام اول اجرای این طرح ۴۰۰ هزار یورو سرمایه‌گذاری خواهد کرد، تصریح کرد: در این جلسه ضمن تشریح و تبیین قوانین و مقررات و نحوه حمایت از سرمایه‌گذاران خارجی، اعلام آمادگی کردیم تا در هفته جاری با حضور در محل اجرای طرح و برگزاری جلسه سه جانبه سازمان با شرکت‌های بوتان و BOSCH مجوزهای لازم در کوتاهترین زمان صادر شود و از طرف خارجی نیز انتظار داریم انتقال دانش فنی، آموزش و گرفتن بخشی از سهم بازارهای منطقه را مورد توجه جدی قرار دهد .

مدیر پروژه محصولات حرارتی شرکت BOSCH   در خارومیانه نیز گفت: با توجه به مطالعات انجام شده در خصوص ظرفیت‌های مطلوب و همچنین موقعیت جغرافیایی استان مرکزی و با عنایت به توانمندی‌های شرکت بوتان تصمیم به سرمایه‌گذاری در شهرستان ساوه گرفیتم.

فرزان کوچر ادامه داد: در صورت حمایت‌های لازم و موفقیت این پروژه در استان مرکزی شرکت BOSCH   برنامه‌ریزی جهت حضور و سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف در ایران را دنبال خواهد کرد .

در مراسمی که اسفندماه سال گذشته با حضور مدیران ارشد شرکت‌های BOSCH   و بوتان برگزار شد، قرارداد سرمایه‌گذاری مشترک جهت راه‌اندازی خط تولید پیشرفته پکیج‌های حرارتی در تهران امضاء شد.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.